Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intredelied

5-4-2008 16:43:15
Kan er iemand zeggen wat eigenlijk de gewoonte is bij het intredelied ? Wij hebben een nummer van 4.00 minuten en evt zou ik van bij het begin met mijn moeder kunnen binnenkomen, en na ongeveer 2 minuten is er een climax waarbij mijn vriendin, euh verloofde, met haar vader zou binnenkomen... Kan dat zo gedaan worden of moet je als man voor de inzet van het nummer al vooraan klaarstaan om de bruid te verwelkomen ? Of moet je 2 intredeliederen gebruiken als je alks wilt apart binnenkomen ? Wat is het beste, de regel ?

G&A
26/07/08

Geert
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 373

christel
12-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 8:49:13

hallo
normaal komt de bruidegom binnen met moeder en gevolg zonder muziek dan als laatste komt de bruid binnen met vader op de muziek en ja jij staat haaar op te wachten groetjes

marie
12-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 13:18:10

mijn man komt op een liedje binnnen(zijn er nog niet uit welk) en dan het gevolg en als ik binnen kom dan heb ik gekozen voor 'let's talk about love" van celine dion(gaan het wel een beetje inkorten want het is heel lang

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik6-4-2008 18:05:58

hallo,

wij hebben 1 liedje, dat wel redelijk lang duurd ( bijna 6 min.).
het wordt al gespeeld als iedereen van de suite binnenkomt, dan bijna op het liedje komt er in het liedje voor dat de vader zijn dochter weggeeft, en vanaf dan komen ik en mijn papa binnen, er zal tijd genoeg tussen zitten tot als iedereen op zen plaats zit van de suite en mn toekomstige vooraan mij staat op te wachten!
is heel toepasselijk!

wij hebben het liedje butterfly kisses van bob carlisle gekozen

groetjes, sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...