Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kledij voor bruidegom

5-4-2008 13:51:24
Hoi iedereen,

Waar zijn jullie met jullie ventje gaan shoppen. In welke winkel zijn jullie of hij met iemand anders geweest voor zijn kostuum?

Zijn genre is meer wat sportiever (met wat ik niet bedoel sportsloefen en jogging he :-) Maar gewoon niet te stijf... Hij gaat absoluut niet graag shoppen! Alle tips en ideetjes welkom!!!

Dank je Sarah

Sarah
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 676

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik5-4-2008 13:54:39

Mn vriend was ook niet te vinden voor een traditioneel trouwkostuum. We zijn naar Carlo geweest in Oudenaarde. Hij heeft er een super mooi sportief kostuum van Hugo Boss gekocht, volledig int zwart (hemd en das ook). Van de week was ik in Antwerpen en daar heb je een Hugo Boss winkel op de Meir.
PS de prijs komt op hetzelfde neer als een 'echt' trouwkostuum.

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik5-4-2008 15:11:44

Wij zijn in Labaere in Zottegem geweest.Die van mij heeft ook gekozen voor een kostuum van Hugo Boss. Een donkergrijs met een zwarte streep erin. Heel mooi. Met wit hemd en witte das. Hij heeft er wel geen ondervest bijgenomen, dat vond hij niet mooi en niet nodig. Was rond 520 euro.

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik5-4-2008 15:13:33

BTW, Die van mij is er ook een die absoluut niet graag shopt. Ik moet meestal eens op voorhand gaan kijken of er iets ligt in de winkel, of zelfs vaak al kopen, waarbij hij het dan thuis past. Meestal wel goed. Gelukkig.

Ik heb hem wel niet horen klagen bij Labaere, wat zeker een heel goed teken is. Het viel nog mee zei hij nadien... :).

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik5-4-2008 15:40:29

Voor het kostuum van mijn papa zijn we gaan kijken bij Wellens Men in Herentals. Een grote winkel met enorm veel keuze! Deze winkel biedt alles, van vrijetijdskleding over de sportievere kostuums tot de sjiekste en duurste merken (voor een overzicht, even googelen. De hieronder vernoemde Hugo Boss was ook volop te krijgen).
De prijsklassen zijn dan ook erg uiteenlopend, voor iedereen wat wils.

We waren hier erg tevreden over.

Annelies
5-7-2008
 Meld misbruik5-4-2008 17:12:33

Hey,

Ga zeker eens langs bij "cafe costume" in Antwerpen. Hier heb je een volledig costume op maat voor nog geen 800 euro (vest, broek, hemd en das).
De snit is zeer modern en sportief en je kiest kleur, knopen, zelfs stiksels helemaal zelf.

groetjes Annelies

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-4-2008 19:01:11

bij wellens hebben ze idd enorm veel keuze. Mijn aanstaande heeft een modern kostuum van dolce & gabanna daar gekocht.
ondere merken zijn vb: boss, armani, versace, prada, richmond, ralp lauren enzovoort

Voor een kostuum van boss of dolce & gabanne moet je rekenen op een 1000-1500 euro

succes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik5-4-2008 19:48:10

Ook wij zijn bij Wellens een kijkje gaan nemen, maar m'n vriend kon er niet snel genoeg buiten zijn. Hij hield er niet van dat die venten aan zijn lijf zaten :) Nu, ik moet zeggen, 'k was ook blij dat we buiten waren :-)

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik5-4-2008 20:02:02

Wij zijn in maasmechelen village geweest,bij pringle of schotland,waren heel vriendelijk,maar lieten ons begaan tot we hulp vroegen.
Hij was er vanaf voor 700 euro.
grtz sarah

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-4-2008 9:47:55

wij hebben ons kostuum in een heel klein winkeltje in antwerpen gekochtn, LEF in de minderbroedersrui. welgeteld 320€ voor zijn kostuum, hemd en das moeten we nog kopen.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-4-2008 9:55:11

als je bij wellens gaat. er staat bij de kostuumafdeling een blond meisje te werken.
als je daar tegen uitlegt wat je wilt, dan komt ze met meer dan 10 kostuums aan exact wat je wenst. (bij 2 andere winkels MOEST EN ZOU mijn aanstaande een 3-delig pak moeten kopen, want mevrouw dat hoort zo als je een ian stuart bruid hebt)

Ik vind het er toch echt niet tegen vallen. Het is misschien een beetje een dikke nekkenwinkel.
Je komt er ook regelmatig bv's enzo tegen.
Maar je vind er wel echt mooie kostuums, en daar kom je tenslotte voor.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik6-4-2008 12:15:01

Hallo,
mijn vriend is bij Linx in Leuven geweest. Er zijn heel mooie kostuums niet-standaard kostuums, want ik vind dat de bruidegom er ook wel wat mag uitspringen.
Groetjes,

Diane
17 mei 08

An
28-6-2008
 Meld misbruik6-4-2008 13:28:50

Mijn vriend is in de Linx in Hasselt geweest. Hij houdt ook niet van dat stijve gedoe en heeft daar onmiddellijk zijn goesting gevonden. De verkoopster was dan ook super en hun collectie idem.

Succes
An

Tuline
4-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 18:54:11

We zijn Jacobs Mode in Ham geweest. Mijn vriend wou ook geen stijf kostuumn en hij heeft gekozen voor een kostuum van Oliver Strelli (in het bruin met wit streepje). Zowel de jas als de broek kunnen achteraf perfect gedragen worden. We hebben er 780 euro voor betaald (incl. hemd en das)!

Groetjes

Tamara

Meld misbruik6-4-2008 19:32:14

Mijn ventje is van top tot teen (inclusief ondergoed en schoenen) gekleed in Hugo Boss voor zo'n 700 EUR. Hij is daarvoor naar het Outlet Center in Roermond geweest. Naar 't schijnt (want ik mocht niet mee) heel vriendelijke bediening en verkopers die echt hun vak kennen. Hij mocht zelfs in kostuum door de kledingwinkel van Hugo Boss naar de schoenenwinkel lopen om maar zeker te zijn dat alles matchte.

evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-4-2008 21:08:59

Wel sarah, mijn vriend had op de kostuumafdeling direct 3 'mannen' achter zijn gat. Geen vrouw gezien daar hoor, maar ja, op 20 minuutjes waren we daar dus al wel buiten... 'k Voelde mij daar ook absoluut niet goed!

Isa

Meld misbruik7-4-2008 11:43:13

Wij hebben ons pak bij C&A gekocht, mijn vriend is al een keer getrouwd en had toen een pak van over de 1000€ en dat wou hij niet meer, het is een heel mooi linnen pak geworden, casual gekleed dus en voor 75€, je kan het daar ook volledig op maat laten innemen. Het staat hem beter dan zijn chique pak op zijn vorige trouw

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik7-4-2008 13:13:58

Wij zijn bij Devos Kleding in Lennik geweest vorig weekend. Alle mannen gaan huren (incl. bruidegom), maar er zijn ook kostuums (oa van Boss) om te kopen. Mooie winkel waar er vorig weekend om 10 uur 's morgens al héél veel volk was.

Groetjes,
Inge
14/06/2008

eline
5-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 13:45:56

Hey,

Mijn ventje heeft de zijn gewoon in de Zara gekocht. en is er vanaf voor 270 euro jas broek hemd en das,
Hij is gaan passen in eentypische winkel voor bruidskledij daar hadden ze 1 ding dat hij graag zag, de huur costuums vond hij echt maar heel gewoontjes.
Hij vond dat nadat hij verschilldende costums gepast had dat deze van de Zara het beste zaten, dat paste het beste bij zijn eigen postuur.

misschien daar eens kijken

groetjes Eline & Stijn
05/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...