Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

intredelied kerkdienst

  4-4-2008 20:48:58
heyla,
onze kerkdienst (of hoe zeg je dat) staat zo goed als op punt. Alleen weet ik niet goed wanneer het intredelied opgezet moet worden. We gaan op z'n amerikaans, dwz mijn vriend gaat eerst met zijn mama, en ikke met mijne papa als laatst. Hebben jullie slechts 1 liedje, voor de hele suite, of gaan jullie vriend met een ander liedje dan julliezelf? Wij hadden eigenlijk een liedje in de trand van Zij van marco borsato, maar is het niet een beetje belachelijk dat mijn vriend binnengaat op de tekst van 'zij', want het is namelijk een echte 'hij' (hihi). Hoe lossen jullie dit op?? Want heb geen zin om met onze papa vanachter in de kerk een minuut of 3 te blijven wachten, dus het moet ook een kort liedje zijn, of iets instrumentaal ofzo...
Hopelijk kennen julie iets?

Alvast bedankt.
XXX Dani 8/8/08

danielle
8-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1156


valentine
27-6-2008
 Meld misbruik4-4-2008 22:13:31

Hoi,

Bij ons speelt het live bandje instrumentale muziek al van voor wij de kerk binnenkomen tot ik met mijn broer (want papa gestorven) klaarsta om de kerk binnen te komen. Dan start a whole new world voor ons.

Succes



An
28-6-2008
 Meld misbruik4-4-2008 23:00:02

Hallo,

Ik ga voor 2 intredeliedjes. Eentje voor mijn vriend en eentje voor mij. Ik ga ook voor Zij van Marco Borsato voor mij. Een intredelied voor een man is niet zo simpel, ik ben al een tijdje op zoek, maar vindt niets. Voorlopig staan we op 'My Guy'.
Voor de suite heb ik voorlopig niets voorzien.

Succes nog!
Grtjes,
An



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik6-4-2008 9:52:50

wij gaan ook op zijn amerikaans denk ik, eerst gaan alle kerkgangers, dan de suite en als allerlaatste ik met mijn papa.
als de kerkgangers en mijn man binnengaan gaan metallice (nothing else matters instrumentale versie) als ik binnen kom zal op de begintonen van come away with me van norah jones zijn


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...