Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostprijs Xen ringen?

4-4-2008 14:57:21
Ik vroeg me af wat de prijzen zijn van de ringen van Xen. Is dit dezelfde prijsklasse als bv de ringen van Fede di Oro? En waar in België hebben ze een ruime keuze van dit merk?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2370

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 16:56:31

Hey Patricia

Wij gaan ook voor ringen van Xen kiezen... Het model (harmony) dat ik het mooiste vindt is 1200 euro en de mannenring ligt rond de 800 euro...

Er is wel een grooooot verschil tussen ringen van Xen en bv. Fede di Oro. Xen is echt af! Althans dat is toch onze bemerking... Het model dat ik mooi vind, heb je bv ook van Amici, maar de afwerking is helemaal iets anders dan van Xen...

Wij halen ons ringen bij een juwelier in Gent (Nachtergaele) waar ik ook al mijn andere juwelen van Xen kocht...

Groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be

emilie

Meld misbruik4-4-2008 17:16:17

hey
ik vind de ringen (en bijna alle juwelen eigenlijk :-)) van xen ook prachtig.
Mijn verlovingsring is er ook eentje van xen en mijn andere juwelen voor de trouw ook.
Voor mijn trouwring heb ik wel een beetje schrik om een van xen te kiezen omdat het meestal stalen juwelen zijn en ik me laten vertellen heb dat je die niet kan laten verkleinen. Mijn verlovingsring is een beetje te groot en dat is wel jammer. Ben eerlijk gezegd wel nog niet gaan informeren of deze echt niet een beetje verkleind kan worden;

ineke
7-5-2008
 Meld misbruik5-4-2008 10:26:34

als de ring te groot is bestellen ze een andere in de maat die je nodig hebt.
hebben ze bij ons ook zo gedaan.
verkleinen wordt praktisch niet meer gedaan, de fabriek heeft verschillende maten op stock liggen, de juwelier moet ze dan gewoon bestellen. als trouwring hebben mijn vriend en ik ringen van xen genomen en we hebben voor beide 250€ betaald

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik5-4-2008 10:50:04

Hey meiden

Ik wil graag nog even reageren op Emilie haar vraagje... De ringen uit de trouwringcollectie zijn in goud verkrijgbaar. Maar dan ook in een goud dat zo bewerkt is dat het er heel mat uitziet...

Ik heb er net mijn prijslijstje eens bijgenomen van Xen, maar daar staan enkel de prijzen van de "gewone" ringen op in edelstaal en uit collectie 2007...

Nu ja, wij gaan ze vanmiddag kiezen en ik zal eens op de minimumprijs letten van de trouwringen en de maximum :D

Lieve groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be

Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik5-4-2008 13:32:41

Hallo,

Ook wij hebben onze trouwringen bij Xen besteld en ondertussen ontvangen. We zijn der heel content van. We hebben samen 300 euro betaald. Die van mijn is iets duurder uitgevallen omdat ik mijn steentje iets groter wou :-). Dat kan je allemaal kiezen.

groetjes!!!

Evelyn
8-8-2008
 Meld misbruik6-4-2008 11:04:46

Hey meiden

Zoals beloofd heb ik gistermiddag op de prijzen van de trouwringen gelet van XEN. De onze zijn besteld :D

De prijs van de ringen in de trouwcollectie (in wit goud, maar ziet eruit als staal) hangt af van de grootte of aantal brillianten. Ik heb eens op het blad gepiept waar de prijzen op stonden en de prijzen van trouwringen gaan van 800 tot 1400 euro per ring. Afhankelijk van grootte van de ring (boven maat 60 is duurder), aantal brillianten, rillen,... De prijs van ringen van Xen hangt er dus echt van af van wat je wilt :) (Er was ook een ring van Xen die de verkoper een golfbal noemde vol brillianten en kost over de 2000 euro...)

Mijn verlovingsring is ook van Xen en in edelstaal met brilliant (geen synthetische steen) en kostte een pak minder dan mijn trouwring nu... je gaat er dus zo ver en zo duur in als je zelf wil :)

Een ding blijft een feit: een ring van Xen is gewoon ontzettend mooi ;)

Lieve groetjes,

Evelyn

www.nielsenevelyn.be

Ester
8-8-2008
 Meld misbruik21-6-2008 18:25:35

Ik sta ook op het punt om een trouwring te kopen van Xen. Maar blijven deze mooi gezien het toch staal is?

Grts
Ester

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik13-2-2009 22:10:38

wij willen de zwarte trouwringen van xen die kosten 125€, binnenin iets speciaal en de rest uit staal maar oersterk aangezien ik met paarden bezig ben plooit goud en zilver als de pest en wil daaraan zo veel geld niet gaan gevenom te plooien endeze heeft dat niet en is suuuuuuuuuuuuuper mooi en chique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...