Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes?

  4-4-2008 14:28:16
Dag bruidjes (en bruidegommen)

Ik vroeg mij af of de meesten van jullie nog zelf de plaatsen aanduiden of enkel de tafel? Met nog 22 dagen te gaan zou ik er nu eens moeten over beslissen maar we geraken er maar niet uit!!! Wat doen jullie?

Groetjes Evy
26/04/08

Evy
26-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 16 | Gelezen: 1398


Inge
14-6-2008
 Meld misbruik4-4-2008 14:37:38

Wij gaan wel naamkaartjes plaatsen.

Groetjes,
Inge
14/06/2008



Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 14:55:24

Wij plaatsen enkel naamkaartjes aan de eretafel. Zo kan iedereen kiezen waar en naast wie hij/zij zit aan tafel en moeten wij niet nadenken of dit al dan een probleem zou zijn als pers A naast pers B zit en niet naast pers C.

Groetjes, katrien



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik4-4-2008 14:59:23

Wij gaan ook naamkaartjes plaatsen, het is wel een beetje puzzelwerk...



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik4-4-2008 15:11:57

ik zou gewoon voor tafelnamen gaan! zo kan iedereen toch nog een beetje zelf kiezen langs wie hij of zij gaat zitten.... veel leuker voor de gasten zelf



Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik4-4-2008 15:12:40

wij hebben een genre "diner" s'middags met de familie en daar plaatsen we geen naamkaartjes, en een groot buffet 's avonds, waar onze ceremoniemeester overgaat tot een tafelafroeping. Maar ik denk toch dat ik naamkaartjes ga plaatsten voor alle zekerheid

groeten
Debbie



inge
1-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 15:48:41

Hallo,

Wij plaatsen ook alleen naamkaartjes aan de eretafel. Aan de andere tafels mogen de gasten zelf kiezen waar ze zitten aan hun tafel.
Groetjes 01/08/08



Elly
12-4-2008
 Meld misbruik4-4-2008 17:51:18

Hallo,

Wij geven elke tafel een snoepje. Op de tafels staan dan ook potjes met snoepjes. Elk koppel krijgt dan een kaartje met daaraan het snoepje bevestigd. Zo kunnen ze zien aan welke tafel ze moeten gaan zitten, maar daar zijn geen plaatskaartjes. Zo kunnen ze zelf een beetje kiezen naast wie ze gaan zitten.

Het idee heb ik hier ergens op de site gevonden. Ik weet wel niet meer van wie, maar als die persoon dit berichtje nog zou lezen, heel erg bedankt voor het leuke idee.

Groetjes,

Elly
nog 8 dagen en dan is het zover.





Ilse

 Meld misbruik4-4-2008 18:06:31

Hey Evy,

Wij plaatsen geen naamkaartjes. Dus de personen worden per tafel afgeroepen ofzo (dat weten we nog niet precies hoe) maar de plaats aan hun tafel kiezen ze zelf...

Veel succes
Ilse



Daphne
19-7-2008
 Meld misbruik4-4-2008 18:06:59

hey

wij gaan overal naamkaartjes zetten.

eerst en vooral omdat we voor beide families (van hem en mij) met enkele vetes zitten die enige controle vereisen om discussies te vermijden.

Voor de tafels van de vrienden gaan we dit ook doen, omdat we zo rekening kunnen houden dat iedereen een beetje goed zit en een gesprekspartner heeft waar hij een beetje overweg mee kan..

eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik voor zo wat alles rekening hou met mogelijke rampscenario's zodat ik overal nu tracht op in te spelen en oplossingen te bedenken, zodat ik de dag zelf alles met een gerust hart uit handen kan geven...

alvast veel succes en plezier

Daphne



SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik4-4-2008 19:41:06

hallo,

wij doen dit ook met die snoepjes; we geven bij het binnenkomen een zakje met daarin de snoepjes met een kaartje eraan geniet,waarop aan de ene kant onze namen en de trouwdatum staat, en aan de andere kant bedankt.
zo hebben we dan iets voor de tafelindeling en tegelijkertijd dan ook al een klein bedankje.
die labels hebben we bij de drukker laten maken, zijn percies echte snoepzakjes.
zo beslissen we dan wie er bij wie aan tafel zit, maar hebbe ze dan toch nog de keuze waar ze juist gaan zitten!

groetjes, sofie



Evy
26-4-2008
 Meld misbruik4-4-2008 19:42:21

Oké bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik denk dat we dan toch ook naamkaartjes gaan plaatsen want aan bepaalde tafels zal dat nodig zijn vrees ik ...

Groetjes
Evy



Kelly

 Meld misbruik4-4-2008 19:42:21

wij kiezen voor geen naamkaartjes aangezien we vorig jaar naar een trouwfeest geweest zijn met wel naamkaartjes en het eigenlijk steeds was man-vrouw-man-vrouw. wij hebben dan de kaartjes verwisseld zodat ik naast mijn vriendin kon zitten. Achteraf hoorden we dat ze dat zelf niet zo leuk vonden.



Natacha B

 Meld misbruik5-4-2008 11:14:25

Wij werken met tafelnamen. We geven bij aankomst aan elk koppel een kaartje met de tafelnaam. En als ze dan de zaal ingaan, moeten ze nog de juiste tafel zoeken, waarop een A4 plexihouder staat met de naam erop.
Namen laten afroepen gaan we wsl niet doen.
Er staan geen naamkaartjes op die tafels, dus eens de tafel gevonden, mogen ze zitten zoals ze willen. Ik verwacht hierbij geen al te grote problemen.

Als je mensen hebt die niet zo goed overkomen, dan zet je die niet aan dezelfde tafel lijkt mij. Dus naamkaartjes vind ik niet echt nodig.



Lieve
25-4-2008
 Meld misbruik5-4-2008 13:40:25

Hoi Evy,

Bij ons nog 20 dagen op de teller!

Wij hebben onze tafels ook namen gegeven en voor het avondfeest krijgen de genodigden een kaartje met de naam van de tafel. Wie waar aan de tafel gaat zitten bepalen ze zelf. Wij beslissen alleen wie er met wie aan 1 tafel zit.

Succes

Lieve
25/04/2008



Valérie
7-6-2008
 Meld misbruik6-4-2008 16:42:52

Evy,

De feestzaal raadde ons aan om enkel naamkaartjes op de eretafel te zetten en de rest van de mensen enkel hun tafel te tonen. Eigenlijk hebben ze gelijk ...

Valérie



Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik7-4-2008 9:56:39

Hey Evi

Wij kiezen niet voor een tafelverdeling. We hebben wel een eretafel maar ook daar staat niet vast wie waar zit, wel ik en mijn verloofde in het midden maar verder niets. De andere tafels zijn er voor iedereen. We gaan ervan dat iedereen groot genoeg is maar we hebben ook wel het geluk dat er geen echte vetes zijn. De bedoeling is dat iedereen kan zitten waar hij/zij wil en dat ze niet de ganse avond bij dezelfde mensen moeten blijven zitten.

Kimberly
31-05-08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...