Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droogkuis trouwkleed?

  4-4-2008 13:41:29
Hey iedereen!

Wij zijn vorige week in het bootje gestapt, het was een zalige dag!!
Ik zou mijn trouwkleed heel graag willen bijhouden maar de sleep en de onderkant zijn wel vuil geworden... Kent iemand van jullie een goede droogkuis in de omgeving van Berchem die hier ervaring mee heeft?? Op mijn bovenstuk zitten pareltjes en ik heb wel schrik dat die er gaan afvallen...
Alvast bedankt voor jullie tips!!

Annick
29-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1784


Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik4-4-2008 13:56:32

Hoi,

In mijn bruidswinkel hadden ze me aangeraden om het gewoon thuis te wassen. Het zou zelfs in de machine mogen op wolprogramma...
Dit heeft m'n moeder met de rok wel gedaan, maar niet met de top. De top heeft ze in het bad gewassen.
Niet alles, maar toch het meeste is er wel vanaf!
Dit kan dus ook.


Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik4-4-2008 16:49:41

Het hangt ervan af uit welke stof je jurk gemaakt is! Een collega van mij vertelde dat haar ma haar trouwjurk in bad gewassen had, en het model was er helemaal uit.
Dus ik zou toch eens bij de droogkuis gaan polsen...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...