Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

avondfeest met dans

  4-4-2008 10:41:23
hallo iedereen,
net als vele anderen droom ik reeds als klein meisje van trouwen. Nu is het eindelijk zover! Maar we hebben een probleem. Mijn vriend beschikt over te weinig zelfvertrouwen om een feest met dans te voorzien... Hij zal hiervoor heel gestresseerd zijn en da's ook niet de bedoeling op een leuk feest. Weten jullie alternatieven of ideeën om dit op te vangen?
Alvast bedankt!!!

Segers
22-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 663


Daniel

 Meld misbruik4-4-2008 12:06:05

Hallo,
Naar mijn mening moeten jullie gewoon eens praten met een ervaren DJ. Die maken dat regelmatig mee en hebben dan ook de nodige kennis in huis om je stressende vriend zonder kleerscheuren door het feest heen te loodsen.
Mvg
DJ Big Daddy
hout1234@hotmail.com



Kris

 Meld misbruik4-4-2008 12:08:31

Hey,

Waarvoor is hij zenuwachtig? Om zelf te dansen? Mijn vriend danst absoluut niet graag, en we zijn overeengekomen om gewoon geen openingsdans te doen, maar gewoon mueziek op te zetten, en iedereen die zin heeft kan gaan dansen. Hij heeft me wel beloofd om ergens op de avond toch minstens één keer met mij te dansen (een traag nummer bijvoorbeeld).



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik4-4-2008 13:58:29



Ik weet niet wanneer je trouwt: of dit al erg binnenkort is of duurt het nog even? Mocht dit laatste het geval zijn, dan kan je overwegen om danslessen in groep te gaan volgen. Wij doen dit ook en ik hoor mijn vriend nu toch al niet meer zeggen "Pff, alleen met jou dansen terwijl iedereen er op kijkt". In een jaar tijd hebben we toch al behoorlijk wat geleerd. Nieuwe cursussen zullen in september starten.
Heb je minder tijd over, dan kan je eventueel enkele privé-lessen overwegen.

Andere mogelijkheden: licht laten dimmen, "mist" laten spuiten, vuurwerkstokjes aan de mensen geven zodat ze ergens anders mee bezig zijn tijdens jullie openingsdans.



annemie
4-8-2007
 Meld misbruik4-4-2008 20:39:50

hey
wat ik ook al gezien heb is dat de ouders, broers en zussen met partner van het bruidspaar ook meedansen met de openingsdans. Je kan ook ineens iedereen op de dansvloer vragen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...