Terug naar overzicht
Hey naamgenootjeIk heb ondertussen terug halflang haar en ga het een stuk opsteken en een stukje los laten hangen met dan een losse krul erin.Foto's kun je à volonté vinden op www.trouwshop.com , ook even aanmelden en dan bij wat draag je kan je een heel item met foto's van bruidskapsels zien.Als je een paar van mijn foto's wilt, zet hier dan even je mailadres, dan stuur ik er wat door.Groetjes en veel succesPatricia01/08/2008
Patricia,Graag had ik enkele van je foto's gezien.Kan je deze mailen naar annekedemeyer@hotmail.comBedankt!Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Hallo Stefanie en Patricia,Mijn mailadres is patricia.ribus@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Patricia09/08/2008
Hallo Patricia,Ik heb op de website www.trouwshop.com mij aangemeld.Maar hoe geraak ik nu aan die voorbeelden van kapsels?Zie nergens staan "wat draag je" ?Alvast bedankt voor uw hulp!Groetjes,Patricia09/08/2008
Hoi Patricia,Proficiat met jouw komende huwelijk..Ik kom aan huis voor bruids make-up, heb je interesse stuur vrijblijvend een mailtje.sandramaandonks@skynet.beLieve groetjes Sandra