Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

en dan is het zover...bedankt!!

  3-4-2008 21:21:23
kan het amper geloven, maar morgen is het zover...dagen, weken, maanden naar deze dag uitgekomen en nu het zover is, is dat 'n heel raar gevoel...maar wel 'n super en spannend gevoel!
ik wil iedereen bedanken die mij hier bewust en onbewust geholpen heeft met steun en goeie raad!
en nadien breng ik zeker verslag uit!!
lieve groetjes,
nele

nele
4-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 900


Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik3-4-2008 21:25:10

Dag Nele,

leuk leuk leuk,

zelf trouwen wij morgen voor de wet,
met nog dertig dagen op de teller voor ons kerkelijk huwelijk met ringen, fotoreportage, feest en zo voort.
Toch vinden we het nu ook een beetje spannend, morgen is het inderdaad zo ver!

Doe het goed en vooral... geniet ervan!!!

Vero



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-4-2008 21:29:52

Alvast heel veel plezier,geniet ervan!!
Alvast ne dikke proficiat!!

Veor ,ook voor jou,veel plezier morgen voor het eerste gedeelte

Dikke knuffel allebei!!



San
12-4-2008
 Meld misbruik3-4-2008 21:44:10

Hallo Nele,

Ik wens je voor morgen het allerbeste toe en een toekomst met heel veel geluk en liefde. Ik hoop dat het weer een beetje meevalt. Voor ons begint het ook te korten. Op mijn tellertje staan nog 9 dagen. Ik ben daarnet stiekem mijn ring gaan passen. Ik heb het vrij goed onder controle maar de spanning begint toch stilaan op te lopen merk ik zelf. Ik vrees dat ik het volgende wee lastig ga hebben want dan heb ik verlof en dan ga ik er wel meer aan denken vrees ik.
Alleszins doet dat goed morgen en vooral geniet ervan.

Ook voor jou Vero, veel plezier morgen alsook voor je kerkelijk huwelijk binnen enkele dagen.

Sandra
12/04/2008



betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-4-2008 21:50:34

hoi nele,
heel heel veel succes morgen en in de verdere toekomst!!!
geniet van elk detail en mooi moment!!!
voor mij ist nog efkes wachten...nog 63 keerkes slapen...kan me niet inbeelden hoeveel stress je nu zou hebben!!!ik heb nu al zoveel stress!!!
dikke proficiat alvast en we duimen voor goed weer!!!!
06-06-2008



An
28-6-2008
 Meld misbruik3-4-2008 22:10:29

Geniet, geniet, geniet, geniet!!!
Veel succes morgen!
We zullen allemaal aan je denken.

Grtjes,
An



inge
1-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 0:15:18

Hallo,

Alvast een dikke proficiat gewenst en maak er een dag van om nooit meer te vergeten.
Bij mij staan er nog 119 dagen op de teller.
Groetjes 01/08/08



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik4-4-2008 15:17:04

Geniet van deze dag! Een hele dikke proficiat. Bij ons is het nog even wachten (17 mei 08)
Groetjes,
Diane


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...