Terug naar overzicht
Hey Dafne,Ik heb eind april mijn eerst pasbeurt en kijk er zooooooo erg naar uit. Ik ga dan ook een proefkapsel proberen. Leuk leuk leuk!! Succes 19 april!!! Geniet er al maar van!Grtjes,An
Oh dafne,ik wou dat het ook al zover was,ik moet nog wachten to begin juni,en mijn kleedje hangt nie meer in de winkel!!!NOg eve en je ziet een totaalbeeld,veel succes meid,geniet al maar van dat moment.Grtz sarah
Hihi, op 23 april ga ik ook voor de tweede pas, en als alles ok is neem ik dan ook mijn kleed mee!! Als er nog aanpassingen moeten gebeuren doen ze dat meteen dan... Hoop dat mijn gewicht hetzelfde blijft!Groetjes,Tania3.5.2008
Hey DafneLeuk voor jou. Ik ben vorige week donderdag voor mijn eerste pas gegaan en was eigenlijk een beetje telleurgesteld...Tussen mijn heupen en mijn middel zitten twee maten verschil. Het kleedje zat dus logischerwijs op mijn heupen als gegoten, maar voor het overige was het stukken te groot waardoor ik geen zicht had op het geheel en het whaw-gevoel weg was...Op 9 juni mag ik voor de tweede pas gaan, ik hoop dat ik dan het whaw-gevoel terug krijg.GroetjesEllen21-06-08
Ik ga ook deze maand voor de tweede keer passen. Het was de eerste keer al een wowh effect, mijn mama stond er al met kippenvel. Ik verheug me er al op dat ik het drie maal ga kunnen aandoen. Op D-Day, de fotoreportage aan zee de week nadien, en een "mini" feestje voor collega's die graag zouden hebben dat we in onze trouwkledij komen! Dat wordt dubbel genieten.GrDiane17 meielisadiana1@hotmail.com
Op 18 april heb ik zowel proefkapsel als tweede pasbeurt ... ben heel benieuwd!Mijn moeder kan jammer genoeg niet mee, maar ik denk erover om mijn toekomstige schoonzus (en getuige bruidegom) mee te vragen. Zo moet ik niet alleen gaan en is er toch iemand mee.Het is al van november geleden dat ik het nog gezien heb, dus ik verlang wel al een beetje! ;)
ik heb gisteren mijn eerste pas gehad. het was heerlijk. ik was nog altijd in de wolken over mijn keuze (die trouwens al van aug 07 gemaakt was). ik vreesde dat ik het niet meer schoon zou vinden maar niets was minder waar. ik verlang al tot de tweede keer in juni!grts cindy12/09/08http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl