Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

organisatie vrijgezellenavond

  3-4-2008 13:22:13
Dag iedereen!
Waw...ik log na een hele lange tijd terug in en zie verschijnen 'u bent reeds 972 dagen gehuwd'...ik verschiet er zelf van! :-)
Ik breng terug een bezoekje omdat ik nu vanuit een andere positie uiteraard een vrijgezellenavond mag organiseren en ik op zoek ben leuke ideetjes voor opdrachtjes...laat maar komen aub!!
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes,
Els

Els
5-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1236


cien
9-5-2009
 Meld misbruik3-4-2008 13:50:57

uit welke positie mss els?:d

(als ik de juiste els voorheb is het wel erg haha dawe mekaar hier tegenkomen;)



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-4-2008 15:03:22

dag Els

da's inderdaad een hele tijd hé :-)

ik ben op 16 juni getrouwd en wij hebben in de namiddag ook iets leuks gedaan
We zijn bij een hele sympahtieke kunstenares geweest in lokeren waar elk een eigen werk op doek mocht maken, en zij hielp ons dan daarbij
We mochten kliederen zoveel we wouden :-)
en het leuke is, dat schilderij is dan ook een leuk aandenken aan die dag hé
's avonds de gebruikelijke opdrachtjes gekregen
maar wat ik vooral goed vond , dat was, wij zijn met de trein naar antwerpen gegaan, maar 's morgens vroeg (toen er geen openbaar vervoer was), hadden ze een bus voorzien, waar we dan ook de mannen mee gaan oppicken waren
Dat was een super afsluiter, zo samen op de bus met de mannen, na heel die bewogen dag

Vele groetjes
Christel
160607



Els
5-8-2005
 Meld misbruik3-4-2008 16:04:46

Hallo Cien,
Jouw naam zegt me niet meteen iets? help?
Christel, bedankt voor de hulp, maar ik ben vnl. op zoek naar de opdrachtjes die jullie uitgevoerd hebben...kan je mij daarbij helpen?
Gr,



Jitse
6-9-2008
 Meld misbruik3-4-2008 19:14:11

Hoi,

Bij een vriendin van mij hadden een aantal vrijgezellen lichaamsdelen van hun vriend gefotografeerd en daartussen ook foto's van datzelfde lichaamsdeel van de verloofde gestoken. Mijn vriendin moest dan ahv foto's zeggen welke die van haar man waren.
Ze heeft ook nog een gedichtje moeten schrijven over hun liefdesverhaal en dat dan voor ons allen moeten voorlezen.

Succes ermee!

Jitse



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik4-4-2008 9:15:14

- een lijstje met keuzeliedjes en dan vragen aan voorbijgangers welke ze voor hen moet zingen voor 1 €, je gaat dan van stomme liedjes naar hele moeilijke (vd klein klein kleutertje, he lekker beest, iets van celine dion...). Als de voorbijgangers liever hebben dat ze niet zingt... 2 € dan
- gewoon shotjes verkopen (brengt écht veel op)
- een snoepBH en daar de venten (of gretige vrouwen) in laten bijten voor een bijdrage naar keuze
- een straatartiest moeten spelen. zo doen alsof je een jongleur bent ofzo (das echt hilarisch!)
-....



Els
5-8-2005
 Meld misbruik4-4-2008 10:12:44

Dank u, Sandra!!
Nog reacties?
Dat van die shotjes vind ik alvast een goed idee...wat dan bijvoorbeeld?



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik4-4-2008 11:31:33

dag Els

ik heb gelukkig geen "liedjes 'moeten zingen, dat zou ik echt niet leuk gevonden hebben ook trouwens
Ik heb niet echt iets genant moeten doen
Ze hadden gewoon over heel mijn lijf met veiligheidsspelden allerlei snoep gehangen.
Als de mensen het wouden met de tanden afnemen was het 2 euro, anders 1 euro. er hongen ook condooms aan...
En ik heb kusjes verkocht ook
eigenlijk hebben we niet zoveel tijd voor opdrachtjes gehad, we hebben meestal staan dansen :-)

groetjes en succes hé !!
christel



els

 Meld misbruik8-4-2008 19:45:21

Heeft nog iemand origenele opdrachtjes?



Caroline
26-4-2008
 Meld misbruik8-4-2008 21:26:31

ik heb net mijn vrijgezellendag achter de rug. we zijn gaan golfen midden in het stad... urban golf noemt dat. als je op internet zoekt, kan je wel meer info hierover vinden denk ik! veel succes ermee! caroline



JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik10-4-2008 17:26:05

Hey Els,

Weet niet vanwaar je bent maar wij hebben voor een vriendin van ons een cursus buikdansen gehouden op hare vrijgezellen. dat was aan de vaart in leuven, bij healt city, de vroegere sportopolis.was echt geslaagd! En de bride to be kreeg daar zelfs een bijpassend tenuke! Echt tof!

succes verder!
Joke
12/07/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...