Terug naar overzicht
heynee, vind ik niet, wij willen het niet groter dan dat aantal!laat je zeker niet ontmoedigen; als de mensen dichst bij jou er zullen zijn, komt het zeker goed!
Hallo,'k denk niet dat dat echt een probleem is, tenzij je minstens 100 mensen moet hebben voor je zaal... (bij ons is dit het geval, en we nodigen ongeveer 120 mensen uit dus als er ook zoveel afzeggen, hebben we een probleem...)Als het kleinschaliger is, heb je zeker de kans om met iedereen een babbeltje te doen...
Hallo, Spijtig dat er zoveel afgebeld hebben, maar ik zou niet treuren in jouw plaats hoor. Wij gaan ook met 60 personen zijn voor het avondfeest, en ik denk dat dit wel een hele gemoedelijke en intieme sfeer zal creeeren. Groetjes, Wendy 14/08/2008
Hi Kim, wij zouden hetzelfde probleem hebben zoals Inge zegt. Onze traiteur heeft ons een prijs gegegeven voor een bepaald aantal. Dus als er veel afzeggen en we halen dat aantal niet, dan kost het ons meer denk. Maar als dat niets uitmaakt, zou ik er zeker niet om treuren... Sofie (03/05/08)
Hey,Bij ons is het net omgekeerd, we hadden eerst gerekend op een zestigtal, maar door toch nog een aantal mensen meer uit te nodigen (en weinig afzeggingen) komen we uit op 80 voor het avondfeest. Weinig is 60 niet hoor, we hadden er eerst ook schrik voor... Maar alles hangt af van het type gasten die je hebt. Wij hebben bvb een kleine familie, maar relatief veel vrienden op het feest, wat hopelijk zeker evenveel ambiance zal geven als op een feest met veel (oudere) familieleden en minder jeugd.Veel succes nog,Tania
Hey kim,je kan het ook zo bekijken,nu je minder gasten hebt als gepland heb je meer tijd voor je gasten,en een feestje word gemaakt door aanwezige personen,niet door het aantal personen.Grtz sarah
Wij gaan met 72 personen zijn op het avondfeest (kinderen inbegrepen). Ik vind dit aantal wel ok, dan heb je meer contact met iedereen. En de sfeer en ambiance wordt niet gemaakt door het aantal mensen he.Groetjes,Diane17 mei 08