Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tandjuweeltje en bruidsnagels

  3-4-2008 9:12:39
Vanaf 1 Mei start ik met het plaatsen van tandjuweeltjes die minimum 1 jaar tot enkele jaren blijven zitten, dit alles gebeurt op dezelfde manier als bij de tandarts en brengt geen beschadiging aan de tanden.
Ook plaats ik bruidsnagels, doe manicure ( zowel voor vrouwen als voor mannen), deluxe manicure, paraffinebehandeling voor handen en voeten en reinigende en verzorgende behandeling van de onderbenen en de voeten.
Dit kan zowel bij mij thuis als bij u thuis gebeuren ( behalve de paraffine behandeling).

Regio Hamme
Maak op tijd een afspraak, er zijn namelijk veel bruidjes in de zomer

groetjes Kelly

Kelly
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1366


Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik3-4-2008 10:13:29

Hamme? Oh, ik werk in hamme en ben geinteresseerd in zo een tandsteentje!! Hoeveel kost dat ongeveer? Is dat van jullie dat we onlangs een flyer in de bus kregen?

Groetjes



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik3-4-2008 10:18:35

Hallo Naomi

Het zou kunnen dat dit mijn flyertje was hoor, Nagelstudio Kena is mijn eigen nagelstudiootje en nu ga ik ook van start met het plaatsen van tandjuweeltjes in verschillende kleuren deze kosten 25€ en blijven minimum 1 jaar zitten.

groetjes Kelly

Voor meer info mag je me steeds mailen op info@nagelstudio-kena.be



Evelien

 Meld misbruik3-4-2008 11:47:16

Heb je een eigen website? Ben immers niet van Hamme en zou toch liever wat meer info hebben, o.a. over prijzen natuurlijk.

Doe je dan ook make-up aan huis?



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik3-4-2008 12:48:32

Hallo Evelien,

Men webste die is nog in opbouw maar zou normaal tegen het weekend online staan.
Wat betreft de prijzen die kan ik je wel via mail even doorsturen als je je email achterlaat.

En make up dit doe ik nog niet aangezien ik hiervoor nog in opleiding ben, maar ik kan je wel een hele goede visagiste aanraden.

Mvg
Kelly



Evelien

 Meld misbruik3-4-2008 13:37:04

feliend@gmail.com aub :-)



Jolanda

 Meld misbruik3-5-2008 22:41:43

Hoi Kelley, regio Hamme, waar is dat ongeveer, mijn dochter wil namelijk heel graag een tandjuweeltje en wij wonen in Poortugaal (bij Rotterdam).

Groetjes
jolanda


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...