Terug naar overzicht
hi,ben ook van antwerpen en trouw op 9 augustus.Is het toevallig de festina lente die je hebt geboekt?Wij wilden ook eerst trouwen op een boot, maar uiteindelijk hebben we dat niet gedaan omdat we dan voor het diner ook mensen het andere verdiep moesten zetten en ik dit wat associaal vond...Ook vond ik dat de boot vrij kaal was en dus veel aankleding nodig had, wat het dan allemaal heel duur maakte...Ik werk regelmatig bij in de horeca en wij doen ook af en toe feestjes op een boot en dit is wel altijd heel plezant hoor... Zeker als je goed weer hebt.Groetjes
Hey Jill,Ja hoor het is de Festina Lenta.Maar ondertussen zijn ze wel alles aan het vernieuwen.De vloes is ni volledig parket met verlichting ingebouwd.De zijpanelen zijn ze aan verven en er gaan nog wel wa dingen gebeuren in de boot.Voor ons is het groot genoeg daar we savons met een 80 tal mensen zijn en dan is het beneden ruim genoeg.Tof zo dicht bij.HIHIHHIIk zie de boot dagelijks woon er bijna op.Grooetjes en vooral veel sucses met u huwelijk
hey,op 7 juni 2008 trouwen wij op de festina Lente (met rent a priest) na de ceremonie gooien we de trosssen los, en beginnen we eraan.Daar we niet alles vls de regels doen maar eerder naar ons zin :-) beginnen we er al 'smiddags aan en eindigt alles om 21u - 22u, zodat we daarna met z'n 2'tjes alleen zijn en onze huwelijksavond / nacht kunnen beginnen. We zagen het niet zitten om te wachten tot de laatste (meestal dronken) gasten weg zijn, en we zelf niets meer aan elkaar hebben. + we hebben al zo vaak gehoord dat jezelf zo weinig hebt aan het feest en het op't laatste erg vermoeiend wordt. Vandaar dat we het eens over een andere boeg wilden gooien en onze gasten en onszelf toch nog voorzien van een (hopelijk)tip top feest en prachtige rondvaart.Het is de eerste keer dat we zoiets doen in de familie en ben wel benieuwd naar de reacties :-)anyway; stuur gerust een mailtje na 7 juni: postbus79@msn.comen ik weet je te zeggen hoe het was.grtjs