TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
18-7-2008
|
2-4-2008 21:52:40
Hey,voor ons is D-day een weekje vroegerik loop weer eve te stresste,geraak nie uit bepaalde zaken,lost zich wel weer op,zaal kerk,kleding,schoenen,fotograaf zijn al in orde,binnenkort ringen. UItnodigingen zijn hebben we net gekregen,zijn ze stilaan aan rondbrengen.
In de kerk gaan we mss ballonnen doen i.p.v bloemen.
grtz sarah
|
|
Sally
26-7-2008
|
3-4-2008 8:14:59
Hoi,
wij trouwen ook 26 juli. Bij ons staat het meeste ook vast, wij hebben een bus gehuurd omdat de suite redelijk groot is. De uitnodigingen zijn ook al besproken, foto's moeten wel nog getrokken worden. Vorige week zijn onze ringen besteld, voor de rest moet er dringend aan ons misboekje gewerkt worden (maar de zin ontbreekt een beetje:))
Van waar zijn jullie?
Groetjes,
Sally
|
|
roggen
26-7-2008
|
3-4-2008 8:44:07
Hoi,
Hier nog iemand die op 26 juli trouwt. Bij ons is praktisch alles geregeld, enkel de menu nog samenstellen en schoentjes voor onze bruidskindjes.
Nu nog afspraak maken met de pastoor om de viering te bespreken.
Els
|
|
Nele
26-7-2008
|
3-4-2008 8:58:49
wij trouwen ook op 26 juli. Bij ons is de zaal, dj, auto, mis, kledij, uitnodigingen, bloemen, zang, fotograaf, gastenlijst, gemeentehuis (maar wij trouwen op 4 juli voor de wet) geregeld, de ringen zijn nog een hekelpunt :p Voor mij mag het al wel gaan komen want ik begin het beu te worden al da geregel!!
Sally, We zijn van de kempen ;)
|
|
Geert
26-7-2008
|
3-4-2008 8:59:03
Hey Sally, bedankt voor de reactie... tja dat misboekje is echt wel geen makkie, zeker als je er iets persoonlijks van wil maken. Kan je ons evt zeggen waar jullie je bus hebben gevonden ? Ik heb zo prijzen gevraagd en dat ging tot 1200 euro voor een bus van 30 pers., hebben jullie evt een goedkoper alternatief ? Wij zijn van Halle, en jullie ?
G&A 26/07/08
|
|
Geert
26-7-2008
|
3-4-2008 9:02:49
Hey Els... jullie zijn al van al die voorbereidingen verlost :-) Moeten jullie ook de mis nog in elkaar steken ? Ik vroeg me ook af of het de gewoonte is dat het bruidspaar de bruidkindjes kleedt... hoe dan jullie dat ?
G&A 26/07/08
|
|
Annelies
26-7-2008
|
3-4-2008 9:13:25
Hoi Geert,
ook wij trouwen op 26/07, en zoals ik hier van de rest lees begin ik het ook een beetje beu te raken om constant te regelen en te wachten. Er is reeds heel veel gebeurd: zaal, wet, dj, foto, video, bloemen, boekje, menu, kledij voor iedereen, vervoer (auto's),ringen,... Volgende zondag nemen we foto's voor de uitnodigingen. Volgende week onderga ik een kleine ingreep aan de pols en zal een paar weken buiten strijd zijn dus ben wel blij dat we al zo ver zitten en ik het even kan laten rusten.
Ik hoop dat we een stralende dag krijgen (veel mensen zeggen dat het dat weekend altijd regent maar trek het mij niet aan!) en dat het voor iedereen onvergetelijk mag worden.
Veel succes nog!! Groetjes Annelies
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
3-4-2008 9:38:00
Wij trouwen die dag ook. Wat we al geregeld hebben is: zaal (Godshuis in Sint-Laureins), wet, kerk, vervoer (oldtimerbus van Tielt), ringen zijn besteld, kledij bruidskindjes, naaister is momenteel bezig met mijn trouwkleed en ringkussentje te maken, trouwschoenen, ondertrouw met de pastoor + tekst misboekje goedgekeurd (nog geen muziek bijgeplaatst heb wel zanger en muzikanten)), menu al besproken met de zaal, foto's worden genomen door vrienden, kledij mama bruid gisteren gekozen, verlanglijst voor een groot stuk al geregeld, mannenkledij (jacket), idee voor cadeau kindjes aan de kerk, volgende week wordt een proefdruk gemaakt van onze uitnodigingen, huwelijksreis geboekt. Dat is het zowat. Bij mag het ook beginnen te korten.
groetjes Katleen
|
|
Nele
26-7-2008
|
3-4-2008 10:05:06
over het weer ... mijn zus is jarig op die dag en ze kan op 1 hand de verjaardagen tellen waarop ze mooi weer had! dat beloofd :p Maaaaar.... ik las in de krant dat een Duitse meteomensen (je weet wel wat ik bedoel) een hete zomer voorspellen... niet te snel panikeren? :p
|
|
Nele
26-7-2008
|
3-4-2008 10:06:42
Katleen, wat heb je als cadeautje voor je bruidskindjes? vind het een moeilijke zoektocht...
|
|
Sally
26-7-2008
|
3-4-2008 10:48:23
Onze bus kost 890 euro voor een hele dag. We hebben hem gehuurd bij ceremonie LPP in St-Niklaas. Vind het ook niet goedkoop, maar wel goedkoper dan wanneer we aparte auto's gingen huren.
Dat het slecht weer zou worden, NIET AANTREKKEN!!!! Heb altijd horen zeggen dat het geluk brengt wanneer het regent:)
Kado voor kindjes: wij hebben de kleding betaald en gaan nog beren kopen dat ze op de dag zelf vasthouden. Die mogen ze achteraf dan houden.
Denk dat je er zover in kan gaan zoals je wilt.
Groetjes,
Sally
|
|
roggen
26-7-2008
|
3-4-2008 12:19:09
De bruidskindjes zijn onze eigen kindjes (3 en 11 maand) en mijn broer zijn kindje (3jongens). Ik heb voor hen allemaal hetzelfde gekocht.
Ons misboekje heb ik reeds gemaakt moet enkel nog doorgenomen worden met de pastoor(hopelijk vindt hij het goed, is wel een hele hippe pastoor, 30 jaar).
Els
|
|
Sandra
25-7-2008
|
3-4-2008 12:37:45
Wat een onzin over het weer op die dag! Dat kun je toch niet weten, echt bullshit is dat!
|
|
Nele
26-7-2008
|
3-4-2008 16:49:55
het is maar een anekdote he Sandra.. wist niet dat er nog zo'n bekrompen mensen waren!
|
|
Annelies
26-7-2008
|
3-4-2008 17:21:59
Hallo, wil hier nu geen rel starten maar ben ook beetje geschrokken van jouw reactie Sandra. Ikzelf trek mij niks aan van het weer. Regen of geen regen trouwen en genieten doen we toch! Vind het alleen jammer dat iedereen constant zegt: 'ja tzal wel regenen' Ik heb die dag gekozen omdat mijn ventje enkel tijdens het bouwverlof thuis is en weet dat het een risico is maar al breek ik een been dan nog stap ik naar dat altaar dus wat regen zal mij een worst wezen:-)
Bedoelde het niet als een overstresste bruid die zich over alles zorgen maakt:-)
Ik heb de indruk dat sommige zaken hier soms wel anders overkomen dan oorspronkelijk bedoeld.
Geniet allemaal van jullie trouwdag en als het gezegde klopt dat regen geluk brengt laat het dan maar met bakken uit de lucht vallen!!!!:-)
Veel succes! Groetjes
|
|
Sandra
25-7-2008
|
3-4-2008 18:46:23
@Nele meisje toch, je bent in mijn ogen bekrompen als je al van tevoren zegt dat het op je trouwdag gaat regenen. Mijn taalgebruik was misschien wat slecht gekozen, ik bedoelde alleen maar dat je altijd het beste moet hopen voor je mooiste dag en dat dergelijke anekdotes er helemaal niet toe doen, het weer kies of voorspel je niet.
|
|
Nele
26-7-2008
|
3-4-2008 19:50:12
Sandra, lees eerst wat een mens schrijft voor je er commentaar op geeft... ik heb nooit beweerd dat het zal regenen, heb ook nooit zielig wezen doen daarom, djeezes :) moet eigenlijk kei hard lachen met uw reactie. Waar een mens zich druk om maken kan :p
adios
|
|
Sandra
25-7-2008
|
3-4-2008 22:08:44
Hier maak ik verder geen woorden meer aan vuil hoor... wat een puberaal gedrag zeg!!!
Ik wens alle trouwertjes eind juli een fantastische en stralende dag toe.
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
4-4-2008 8:21:13
Voor de bruidskindjes heb ik nog niets, behalve hun kledij. Ik ga de kindjes aan de kerk (die een bloempje geven) een doorzichtig zakje met hartsnoepjes geven en vanboven komt er dan een kleine wasknijper op (prins/prinsesfiguur erop )die ik kocht bij Jan Bibejan.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|