Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Betaalbare ceremoniewagen

2-4-2008 21:07:21
Hallo, kan er ons iemand vertellen waar we een betaalbare ceremoniewagen met chauffeur kunnen vinden ? Evt met bruidsduiven. Graag in Vl Brabant rond Brussel. We hebben ze nodig voor een hele dag 10 tot 17h, maar daar zitten we vaak meteen aan 600 euro of is dat de normale prijs ? Kent er iemand iets goedkoper ?

G&A
26/07/08

Geert
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 889

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik3-4-2008 8:40:41

een goede tip voor iedereen: je kan eens gaan kijken onder de advertentiesop http://www.oldtimersweb.be !
Dit zijn allemaal particulieren die met hun oldtimer trouwers willen rondrijden. Zelf hebben we zo iemand gevonden met een hele oude witte Volvo die ons 4 uur wil rondrijden voor 100 euro!

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik3-4-2008 13:00:20

Wij hebben Beetlekes die ons zullen vervoeren! Heeeel orgineel en, leuk.. Dit zijn ook allemaal particulieren! Gewoon ns naar het Beetle Forum gaan, inloggen en je hebt meteen de Beetlekes die je zoekt (dit was bij ons toch het geval..)...
Groetjes,
Kim

An
27-9-2008
 Meld misbruik3-4-2008 17:09:07

Hallo,

Wij zijn terecht gekomen op volgende site www.belgium-ptcruiser-club.be .
Als je dat leuke auto's vindt natuurlijk. Iets van een 120 euro geloof ik.

An

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 12:52:24

Wij hebben een witte jaguar incl. witte duivenvan bij ceremoniecars E&L (vlaams brabant) voor 200 euro. Je kan misschien eens op de site gaan kijken. Er stond ook een prachtige Rolls.
http://users.telenet.be/ceremoniecars.com/

Geert
26-7-2008
 Meld misbruik5-4-2008 1:57:11

Bedankt voor de reacties, maar nog niets gevonden, iemand nog tips ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...