Terug naar overzicht
BesteJe kan er nooit te vroeg mee starten :)Zijn jullie nog op zoek naar een dj?Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel niet ons te contacteren.MvgPartylighting
wij op 9/05/09, jullie op 5/09/09:))ben ook al met zaken bezig zoals zaal, catering (vind ik niet makkelijk de zaal dan, wij houden niet van klassiek en lounge achtig is pokkeduur en vind je niet veel)kleed heb ik al voor gesurft, nog niet nr winkels geweest (san patrick , la sposa..is mijn genre)beter op tijd goed over alles nadenken (er is genoeg)mijn vriend is fotograaf, ik doe visagie maar daar hebben we nu jammer genoeg zelf niets aan op onze dag, zou mezelf kunnen schminken maar vind dat ik wel eens verwend mag worden...tochgemeente kan je pas 6/7 maand op voorhand vastleggen , heb ik voor gebeldveel dagdromen al ja erover dat kan hahahaen jullie? groetjes Freia
Ik heb de zaal al gereserveerd en de dj en de kerk liggen ook al vast. Voor de zaal is het belangrijk dat erop tijd bij bent. :-)Nu heb ik nog tijd genoeg voor de rest in orde te brengen. Maar ik kijk wel al rond zodat ik goed weet wat ik wil als het erop aankomt! ;-)
Hey,Wij trouwen op 8/8/2009.En buiten de kerk en de feestzaal hebben we nog niets vastgelegd...mijn vriend vindt het nog te vroeg voor dit alles!ALs ik hem dan iets laat zien van bv de zang voor in de kerk, dan heeft hij er geen oren naar!Is dit bij jullie ook zo?Groetjes,Debby8/8/2009
Ja, ik herken dit. :-)En dan zegt hij zo van : " we zullen wel nog zien".Grtjes
O, hoe leuk..Wij trouwen 'n weekje later dan jullie, dus op 12/09/2009..Wij dagdromen en genieten ten volle van het brainstormen.Zaterdag leggen we wss de zaal vast met dj en fotograaf.Liefs,Sofie12/09/2009
Leuk! En van welke gemeente zijn jullie? En waar ben je van plan om het feest te houden?Ik zal je anders mijn emailadres geven; neirinckxdubois@skynet.beWij zijn ook al volop aan het dagdromen. ;-)Vele grtjes