Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

2-4-2008 19:59:59
hallo,

ik had eens een vraagje, ik ben verleden jaar naar nen trouw geweest, en die hadden in de kerk iets heel origineel voor hun ringen, maar heb geen idee waar ik dat kan vinden; het was een klein ballonnetje met helium (denk ik), en da ballonneke was rond hun ringen gemaakt, weet ook niet juist op welke manier!
en dan moesten zij dat met en naaldje stukprikken en dan hun ringen nemen, ( ja zoiets ongeveer)
iemand een idee wat ik bedoel en waar ik het eventueel kan vinden??

groetjes, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 321

Dafne

Meld misbruik2-4-2008 20:05:41

hey,

ik weet dat ze zoiets kunnen maken bij Jem in maasmechelen. Daar doen ze trouwens ook soms beren of andere cadeau's in een ballon.

http://www.jemballon.be/

maar normaal gezien zullen er wel meerdere cadeauwinkels zijn die dat kunnen...

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik2-4-2008 20:05:46

Ik weet niet waar je woont maar wij zullen ongeveer hetzelfde laten maken voor ons huwelijk op 20 september 2008 bij Floffy balloon in Kortrijk. Bij ons wordt het een rood hart met daaronder meerdere kleine ballonnetjes. In één van deze kleine ballonnetjes zullen onze ringen zitten. Wij zullen dit ballonnetje dan ook kapot prikken.

Groetjes Kelley

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik2-4-2008 23:11:21

Hang er wel een redelijk zwaar gewichtje onder. Ik heb eens ergens horen vertellen dat zo'n ballon de lucht invloog met ringen.... Stel je voor....

Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...