Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen kopen Antwerpen, kijk uit!

2-4-2008 14:58:28
Beste Bruidjes,
Vaak lees ik hier dat jullie van plan zijn de trouwringen in Antwerpen "Bij de Joden" te kopen.
Ik wil jullie toch waarschuwen. Ik ben werkzaam in de diamantsector in Antwerpen. Door ervaring weet ik dat je best geen ringen koopt in de winkels in de buurt van het Centraal Station (regio Pelikaanstraat).
Waarom: -ringen zijn meestal lichter in gewicht dan ze zeggen.
-diamant is twijfelachtig, een certificaat is enkel betrouwbaar wanneer het van GIA, HRD, of IGI komt. Een certificaat van juwelier zelf heeft geen enkele betekenis!
-Ze laten de prijs direct met 50 procent zakken wanneer jij ze te duur vindt. Dat zegt veel over de kwaliteit van het juweel...
- De afwerking laat soms te wensen over.

Ik wil jullie dit gewoon laten weten, en wil jullie behoeden voor een misstap. Het zijn tenslotte juwelen die je voor de rest van je leven moet dragen.
Ga naar een betrouwbare juwelier, die bepaalde merken verkoopt. Zo weet je dat je goed zit, en waar voor je geld krijgt.
Zo dit moest me even van het hart.
xxxx
Amber
09/08/08

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 549

Dafne

Meld misbruik2-4-2008 16:36:29

citaat:

"-Ze laten de prijs direct met 50 procent zakken wanneer jij ze te duur vindt. Dat zegt veel over de kwaliteit van het juweel..."

wel dit kan ik alleen maar beamen... blijf 'voor de curiueusiteit' eens langer dan 5 minuten aan het winkelraampje staan en doe alsof je interesse hebt... Binnen de vijf minuten komen ze een bord in 'jouw vitrine' plaatsen waar - 30% (of meer) op staat...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...