Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans

2-4-2008 12:43:17
hallo,

klein vraagje,; wat vinden jullie van de openingsdans "zij" van marco borsato??
zijn er nog niet helemaal uit!

groetjes, sofie

SOFIE
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 297

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik2-4-2008 13:16:12

Hoi Sofie,
Zeker niet slecht, maar misschien toch iets met wat meer betekenis voor julie TWEE? Mijn vriend en ik hebben er 6maand over gedaan voordat we eruit waren. We hebben All for Love (bryan adams, sting en rod stewart)gekozen. We vonden dat dit liedje een betekenis heeft voor man EN vrouw:"All for one and All for Love, let the one you hold be the one you want." gaat het refrein. Passende tekst vinden we.
Ik vind "Zij" heel erg mooi, maar het slaat alleen terug op de vrouw vind ik. Tenzij je ventje het niet erg vind dat het een ode voor jou wordt natuurlijk, dan ga je ervoor! :-)
xxx Veel succes ermee
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik2-4-2008 13:37:28

Hallo,
dit is een heel mooi liedje, maar slaat inderdaad meer op de bruid.
Wij hebben Everything and More van Natalia (ik vind de tekst echt heel passend).

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik2-4-2008 19:28:28

Doen!! Wij nemen Shé van elvis costello.
Gaat ooK allemaal over de VROUW;
maar hoor dit liedje zoo graag dat mijn vriend daar geen probleem van maakte.Tenslotte je danst toch met je vriend/man alle schijnwerpers zijn op jullie gericht.

groetjes

An
28-6-2008
 Meld misbruik2-4-2008 21:14:33

Dit is mijn lievelingsliedje!! Ik zeg vaak tegen mijn vriend dat ik wou dat hij dit voor mij geschreven had, helaas ...
Ik ga het wel niet als openingsdans gebruiken, juist omdat het enkel over 'zij' gaat. Mijn ventje en ik hebben nog geen openingsdans, we geraken er maar niet uit.
Omdat ik 'Zij' ook zo immens mooi vind, wil ik het toch gebruiken op mijn trouw, het wordt mijn intredelied in de kerk. Dat is ook echt mijn moment.
Maar als jij dat als openingsdans wilt, moet je dat gewoon doen!

Succes!
Gr, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...