TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
1-4-2008 19:45:18
Wij hebben het zelf ook geprobeerd maar het is ons niet gelukt... Wij wilden ook wel met ons drietjes trouwen maar het lot heeft anders beslist, tja, dat plan je niet zomaar hé... Dus nu blijven we proberen :-) Ik zou het alleszins zo opnieuw doen (ook al had ik nu maijn maandstonden op onze trouwdag). Veel succes, en hopelijk met drie op je trouwdag hé! Lien, 45 dagen getrouwd
|
|
evy
1-3-2009
|
1-4-2008 19:48:48
Ik zou daar niet van wakker liggen, maar ja, ik heb al een zoon en ben nog niet eens getrouwd :) Kijk wel uit met je kleed. Kan het eventueel nog vermaakt worden? Normaal heb je op die tijd geen al te dik buikje, maar je weet nooit ;) Anderzijds? Kan je geen 4 maanden meer wachten? Ik heb een pracht van een zwangerschap gehad, nooit ziek geweest of zo, maar een vriendin van me heeft 8 maanden praktisch boven het toilet doorgebracht. Wil je het risico lopen dat je je trouwdag op het toilet moet doorbrengen? 't Zijn keuzes die je moet maken he. Wij wachten nog tot na onze trouw om aan een 2e te beginnen. 'k Wil kunnen genieten en drinken :p
Maar nee, een zwanger bruidje stoort me absoluut niet hoor!
Groetjes Evy
|
|
Heidi
13-9-2008
|
1-4-2008 19:53:30
Wij waren ook al een paar maanden voor een kindje aan het proberen toen DE vraag kwam. Nu zijn hebben we een rustpauze van een tweetal maanden gehad, zodat we zeker de datum van het huwelijk konden vastleggen, en zien dat je de huwelijksreis nog kan doen (je mag meestal maar in het vliegtuig tot 6 maanden) maar vanaf nu gaan we er terug voor. ik heb dat in alle discretie gezegd waar ik mijn trouwkleed ben gaan kopen, en heb een trouwkleed dat zeker te doen is met een dikkere buik. Ik zou het ook niet erg vinden als ik daardoor niet kon drinken die dag. Ik hoop dus dat wij met zijn drietjes trouwen ;-)
Je moet dus zelf een beetje kijken wat je wil, maar je moet zeker de voordelen (hopelijk vroeg een kindje, maar vergeet niet dat het ook langer kan duren) tegen de nadelen (misselijk, maandstonden op huwelijk, dikke buik...) opwegen.
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
Kathleen
4-7-2008
|
1-4-2008 21:20:53
Hey, wij trouwen ook in juli en waren ook van plan om enkele weken voor de trouw aan kindjes te beginnen. Toch hebben we besloten te wachten tot na de trouw omdat, ik ten eerste bang ben om mijn maandstonden op mijn trouwdag te hebben en ik kan daar veel pijn van hebben. En omdat ik al van veel vrienden gehoord heb dat ze de eerste weken van hun zwangerschap heel moe en vaak ook misselijk waren. Wij willen graag voor de volle 100% van onze trouwdag genieten en hebben daarom besloten te wachten tot na de trouw. Die drie maanden maakten voor ons geen verschil.
Groetjes Kathleen
|
|
betsy
6-6-2008
|
1-4-2008 22:27:00
hoi iedereen, fijn als ik dat zo lees!!! ik doe niet meer mee om zwanger te geraken!!!ben al genoeg ,,met kind geweest,, en ga nu rustig trouwen...we hebben vijf telgjes rondlopen das wel genoeg é! maar in ieder geval, zwanger voel je je niet zoals anders...ofwel ben je ziek en kampeer je idd rond het toilet...ofwel heb je puistjes...vet haar...allemaal dingen die gebeuren... uitkijken naar een kind is heel fijn...en niet te beheersen... maar als je je toppie wil voelen op je trouwdag zou ik toch aanraden om nog even te wachten...het brengt zowiso altijd wel ongemakjes mee...zoals misselijk worden van bepaalde geuren enz... maar als jullie er toch voor gaan wens ik jullie een droom van een baby toe!!! 06-06-2008
|
|
veerle
2-8-2008
|
2-4-2008 8:09:40
Hallo Evi,
Ik zit in dezelfde situatie: ik kn echt niet meer wachten! Wij trouwen vandaag precies over 4 maanden. ik ben ondertussen met de pil gestopt, maar mijn vriend vindt het nog te vroeg. Stel dat ik direct zwanger zou zijn, dan ben ik al 4 maanden ver op onze trouwdag, en dan ga je toch echt al wel iets zien. Mijn kleed laat dat niet toe! Ik twijfel dus om nog een maand de pil te pakken, en dan te stoppen.
Succes in ieder geval!
Veerle
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
2-4-2008 8:47:16
Hoi,
Ik ben op 9 juni 2007 getrouwd en enkele dagen later zijn we op huwelijksreis vertrokken. Na de huwelijksreis ben ik gestopt met de pil en ik was meteen zwanger. Ik ben niet eerder gestopt met de pil omdat: - ik zo kon regelen dat ik mijn regels niet had op onze trouwdag en huwelijksreis - ik het niet zag zitten om met een buikje te trouwen - ik ook bang was om ongemakken te ondervinden van de zwangerschap op onze trouwdag.
Ik moet nu bijna bevallen en heb een goede zwangerschap gehad. Ik was de eerste weken niet ziek of misselijk, maar je voelt je anders en vooral sneller moe. Als je dan pech hebt, heb je daarbij nog last van misselijkheid en ik denk dat dat toch wel je dag kan verpesten, hoor.
Ik kan begrijpen dat het moeilijk is om nog te wachten; ik had dat ook wel een beetje. Maar je trouwt maar 1 keer en je moet zien dat je van die dag ten volle kunt genieten.
Veel succes!
Groetjes, Kirsten www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Sofie
16-8-2008
|
2-4-2008 10:00:32
Hey,
wij trouwen op 16 augustus en ik stop met plakken (heb Evra en geen pil)in mei. Het is helemaal niet zeker dat je meteen zwanger bent, dus daarom hebben wij ook besloten om al te beginnen voor ons huwelijk.
Groetjes en veel succes!
Sofie 16/08/08
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
2-4-2008 11:39:36
Ik stop begin september met de pil, trouw de 19de en hoop dan misschien tijdens onze honeymoon zwanger te geraken. Mr dat zal wrsch wel niet zo zijn dus staat er dit jaar heel veel 'oefening' op het programma...;-) Mn dokter had me voorgesteld vroeger te stoppen mr eerlijk gezegd durfde ik het risico niet te nemen...liever niet zwanger op de trouwdag. kWil echt ten volle van die dag kunnen genieten en mij savonds eens goed laten gaan. Groetjes
|
|
Caroline
15-9-2007
|
2-4-2008 17:46:55
Hallo, Ieder moet natuurlijk voor zichzelf beslissen, maar ik ben toch blij dat ik gewacht heb want de eerste drie maanden ben ik echt ongelofelijk moe geweest. groetjes
|
|
Tina
16-8-2008
|
2-4-2008 22:38:50
Wij trouwen op 16/8 en ik ben van plan binnen twee weken te stoppen met de pil... Schrik voor een dik buikje hoef ik dan niet meer te hebben. Over de overige nadelen hebben wij ook nagedacht, maar moest ik bv puistjes krijgen heb ik nog tijd genoeg om weer even met de pil te starten; ook heb ik van een vriendin vernomen dat je Amino 50 kan nemen om dit tegen te gaan. Niet kunnen drinken op onze trouwdag vind ik geen probleem, ik wil ten volle van alles genieten en met een glaasje te veel op lukt dit toch niet meer. Alleen de eventuele misselijkheid die dag moest ik al zwanger zijn baart mij wat zorgen, maar ik vermoed dat er daartegen wel iets onschadelijks bestaat... Wij vonden dat de nadelen niet opwogen tegen onze kinderwens. Succes aleszins eender wat je beslist! Tina
|
|
carolien
26-7-2008
|
4-4-2008 13:39:36
tuurlijk kan dat, wij trouwen op 26/07/08 en ik ben net gestopt met mijn pil.
Heb ook wel een beetje schrik van het misselijk zijn enzo, maar langs de andere kant... Het is gewoon tijd.
Groetjes
|
|
sarah
17-5-2008
|
4-4-2008 17:16:04
ik was tijdens de eerste weken van mijn zwangerschap heel moe, misselijk, niet vrolijk,.. overgeven van s'morgens tot s'nachts
er zijn idd pilletjes tegen de misselijkheid, maar het zijn zeker geen wondermiddeltjes hoor.
Persoonlijk zou ik gewoon met de pil stoppen vlak voor de trouw. Zodat je op huwelijksreis zwanger kan worden ofzo. (na 1 maand ontpillen ben je meest vruchtbaar.. gezien de vriendinnen die mijn raad opgevolgd hebben en allemaal zwanger zijn geworden in die maand..)
op een site, ik denk www.9maanden.be kan je je vruchtbaarheid berekenen. dat is echt wel heel nauwkeurig.
Je mag dan 5 dagen voor die datum niks doen, op de datum wel, dan een dag niks, dan weer wel, dan een dag niks en dan weer wel..
Gelukt bij mij en bij 3 vriendinnen aan wie ik het heb uitgelegd. (misschien toeval hoor..)
succes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|