Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj belde af, zaterdag trouwen we!!!

  1-4-2008 17:44:03
Zaterdag is het dus zover, dan stappen we int huwelijksbootje. Loop nu al helemaal stressy rond.
Dj belde natuurlijk af...
Mijn aanstaande is zelf dj en hij heeft zijn collega-dj gevraagd om te spelen. Dit was helemaal geen probleem, nu laat hij sinds vorige week weten dat hij op reis is en pas om 12 uur op het feest kan zijn.
Dus mijn vriend moet nu zelf het materiaal opzetten ( gaan bellen of het de avond ervoor kan) en een paar vrienden van ons willen ons uit de nood helpen. Mijn vriend gaat dan maar een playlist maken.
Vind het erg vervelend, die vrienden weten natuurlijk ook niet echt wat ze moeten spelen op een trouw.
Iemand een ander alternatief.

Katlijn
18-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1126


Katlijn
18-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 17:45:36

12 u 's nachts bedoelde ik he



mira
8-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 18:02:58

hey

Misschien een dj vragen om even te komen spelen.
ZOdat jullie niet moeten denken aan die rompslomp van materiaal enz...

Groetjes



Caroline

 Meld misbruik1-4-2008 18:25:27

Beste

ALS JULLIE NOG EEN DJ LAST MINUTE ZOEKEN KAN IK JULLIE HIERBIJ HELPEN;mIJN VRIEND IS dj HIJ HEEFT ALLE SOORTEN MUZIEK, wat voor muziek willen jullie op jullie trouw?

MVG



Caroline

 Meld misbruik1-4-2008 18:26:52

Beste

Mij



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 18:27:44

ant.tuytdehaag@cma-cgm.com vraag het eens aan hem, hij is sporadisch dj, een ex collega van me en nee goeien dj (en vrij goedkoop



Caroline

 Meld misbruik1-4-2008 18:28:34

Mijn bericht komt blijkbaar niet goed aan, maar als jullie nog een dj zoeken kan ik jullie wel helpen.

mvg



LeBart

 Meld misbruik1-4-2008 18:35:47

ik ben nog vrij ... in case of ...

leBart



cien
9-5-2009
 Meld misbruik1-4-2008 19:30:36

beste oplossing is volgens mij;

zelf een compilatie maken, het even mixen op de pc,opnemen en branden...zo een paar cdkes maken;)

spaart je hopen geld uit aan die prof dj's die veel te veel vragen (ben zelf dj dus ken er alles van) om wa show te verkopen en niet altijd u goesting draaien..

gwoon zelf setjes opnemen (een cdke kan je makkelijk anderhalf uur aan mekaar gespêelde nrkes opkrijgen)



dierk

 Meld misbruik1-4-2008 19:56:24

Beste Katlijn,
Neem gerust een kijkje op onze eigen site,we kunnen jullie zeker helpen
www.studiohappymusic.be
Mvg,Dierk Van Paemelen



San
12-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 23:13:12

Katlijn,

Ben je zeker dat dit geen 1 april grap is?

Sandra
12/04/2008



Cedric

 Meld misbruik2-4-2008 7:48:14

Beste

Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.
Dus ook discobar.
Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.

Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje nemen op onze website.
www.partylighting.be

Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel niet ons te contacteren.

Mvg
Partylighting



Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik2-4-2008 8:11:07

Hey

Ik ben het niet eens met cien. Zelf een cd-tje branden is niet hetzelfde dan een dj.
Een nicht van me deed het op haar feest en het was een totale flop. Doordat ze een cd gebrand had was er niet voldoende in geluid en licht geïnvesteerd wat de gezelligheid en geluidskwaliteit niet ten goede kwam.
De CD kraakte dat het niet mooi was, bleef regelmatig haperen en tja wat doe je als de CD gedaan is.... gewoon weer dezelfde op zetten :-( ik vond er niets aan...
Je hoeft geen hopen geld uit te geven aan een dj, maar hij maakt of kraakt toch wel je feestje.

Groetjes
Ellen
21-06-08



Petra
22-8-2008
 Meld misbruik2-4-2008 9:19:33

Mijn vriend is dj en vrij op zaterdag. Kan hij jullie eventueel uit de nood helpen tot 12 u ? Hij heeft eigen installatie maar kan eventueel ook al met die van je vriend spelen als hij al opgesteld heeft, we willen ook helpen bij het opstellen hoor ! We hebben ook een eigen installatie als da makkelijker is.
Je mag altijd bellen naar 0486 95 24 93
Groetjes,
Petra
22-08-08



Rik

 Meld misbruik2-4-2008 11:50:06

Beste Katlijn, ik kan je aanbieden voor de prijs van 300 euro all-in:

-Alle vervoer, overuren (we komen en vertrekken volgens jullie keuze)
-Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom)
-Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar).
-Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten

mvg, Rik
meer info@discovideo.be



kris

 Meld misbruik2-4-2008 13:12:48

hier zie je nog maar es het belang van een prof-dj te nemen. Die maken een contract op en zullen je niet zomaar in de steek laten.
Natuurlijk kan dat een paar Euros meer kosten (cfr Cien), maar je hebt dan tenminste zekerheid en al die stress niet.

Zo'n verhalen (en nog erger)hoor ik regelmatig wel es... en zeggen dat je dit allemaal heel gemakkelijk kan vermijden. Maar ja... 't is voor sommigen lastig om ne keer iets meer uit te geven hé.
Als ik een echte vakman nodig om een huis te bouwen ga ik ook bij een professionele firma aankloppen en werken we ook met offertes en contracten. Ik ga het mij niet riskeren dat aan een vriend te vragen die ook wel een paar stenen kan op elkaar zetten... enfin, voor de meeste mensen zal dit een rare vergelijking zijn want die vergeten dat dj-zijn ook een vak is en niet zomaar een paar cd'kes opzetten is...

Ik zou je collega-dj bedanken en één van de (serieuze) dj's vragen die zich hier op het forum aanbieden en die nog vrij zijn...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...