Terug naar overzicht
welke regio zoek je?
Hallo, Het feest is in De Pinte.Groetjes
Hallo, Wij hebben via onze feestzaal een lijstje gekregen van Dj's. Misschien bij hun eens bevragen. Helaas kan ik je niet helpen, wij trouwen 27 september in Hasselt. An
Hey, wij trouwen ook op 11/10! Nog geen Dj gevonden. Je mag me op de hoogte houden van je planning hoor, mss tips doorsturen ofzo :-)marjolein uit Antwerpenmarjoleivannimmen@hotmail.com
Hallo,Als je een jonge en toffe dj zoekt die er zeker de ambiance kan insteken en voor elke leeftijd goede muziek draait kan ik je wel iemand aanraden: mail gerust voor informatie naar ccasteleyn@yahoo.com Wij hebben al een aantal feesten met die dj gehad en we zijn altijd tevreden naar huis gekeerd!Succes!Groetjes,
MarieIk zie dat je in De Pinte trouwt. Waar ga je heen voor je trouwfoto's? Wij trouwen in Sint-Denijs-Westrem en zijn nog steeds op zoek naar een toffe lokatie. Heb je ook een binnenlokatie voorzien en zo ja, welke?Groetjes,Veerle
Hey Marie,Je mag gerust altijd mijn toekomstige, die dj is eens bellen: 0486 95 24 93 of mailen naar mike.petra@live.beWe beginnen nu volop aan de trouwfeesten maar voorlopig is 11/10 nog vrij.Wijzelf trouwen op 22-08-08 en op onze feest draait hij gewoon zelf omdat ik geen andere wil ;-) we nemen wel wat muziek op voorhand op voor tijdens het eten en zo ...Groetjes,Petra
Hé Veerle,Wij hebben ook nog geen plaats om foto's te nemen. Ik dacht binnen in de zaal wel omdat het toch een mooi kasteel is.Groetjes,Hé Marjolein,Vind je ook dat het nog zo lang duurt? Ik denk dat we al heel veel hebben behalve dus een dj, ringen, misboekjes en suitekledij... En jullie?Groetjes,Marie