Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele vraagjes

1-4-2008 15:14:11
dag dames

nu men huwelijk dichter bijkomt ben ik op zoek naar een bloemenmandje om bloementjes of rozeblaadjes in te stoppen.
Heeft iemand soms nog zoites staan voor me?
En wie nog bruidslingerie zoekt heb nog nieuwe dingen te koop
(ben beetje verdikt)
1)witte bustier met string en kousen en kousenband
2) huidskleurige bh (met of zonder bandje gedragen worden)

voor meer vragen mail me gerust

vanessa.van.de.putte@telenet.be

grortjes vanessa
28juni2008

vanessa
3-12-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 357

Laura
9-8-2009
 Meld misbruik1-4-2008 16:13:49

Het zou handig zijn moesten de merken en de maten vermeld stonden. Dan hoeft niet iedereen te mailen met dezelfde vraag :-)

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-4-2008 16:54:33

Hey

Je kan mss op deze link klikken:
http://www.onestopweddingshop.be/frmArticles.aspx?boid=...
Hier staat vanalles van trouwspulletjes.

Ik heb eigenlijk nog een vraagje: wij willen ook bloemblaadjes om uit te strooien in de kerk maar ik weet niet hoeveel je er moet kopen. Meestal verkopen ze er 144 voor 1.44 euro. Ik heb al eens een thread aangemaakt online maar iedereen gaf me winkels, maar ik wil weten hoeveel blaadjes je juist nodig hebt!

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruilofstite.nl

Daphne
19-7-2008
 Meld misbruik2-4-2008 16:58:35

hey,

ik ben voor de bloemenmandjes gewoon naar de blokker, Dille en Camille en casa geweest, er waren er in al deze winkels, het hangt er maar vanaf welke stijl je wilt. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de mandjes in de Casa, 5€ het stuk en de lintjes (als je die al wil) kan je dan zelf kiezen.

veel plezier

Daphne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...