Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

als niet alles loopt zoals verwacht

  1-4-2008 12:11:48
Hallo iedereen,

Je leest hier altijd de leuke dingen over de voorbereidingen van de mooiste dag van je leven, maar wat als alles niet loopt zoals je zelf verwacht?
Wij waren 1jaar en 9mnd verloofd en nu exact 3 mnd voor de trouw ziet hij het plots niet meer zitten om te trouwen. Alsof dat nog niet erg genoeg is weet hij ook niet of hij zijn verdere leven met mij wil doorbrengen met als resultaat dat hij heeft beslist om na 5 jaar een punt te zetten achter onze relatie.
Twee dagen voor zijn beslissing zijn we nog onze uitnodigingen gaan bestellen en gaan kijken voor het suitekleed van zijn ma. Voor de rest waren bijna alle voorbereidingen voor de trouw gedaan, iedereen had zijn jurk al, de mannen hun smoking, wagens, feestzaal, ceremoniemeester, ... werkelijk bijna alles.
Dit gun ik niemand, want al die keren dat je aan het dromen was over de toekomst valt gewoon van de ene op de andere dag in brokstukken van elkaar.

Groetjes,
Tiny

Tiny
26-2-2011
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1163


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:17:24

meisje toch!! ocharme, dat wens je idd niemand toe!!
is hij er 100% zeker van? kan misschien ook trouwstress zijn?
bang voor een verbintenis aan te gaan?

wat zeggen zijn ouders ervan?

blijkbaar was er niemand op de hoogte, anders had zijn moeder ook niet meer mee gaan zien voor een kleed!

ik hoop voor je dat hij nog bijdraait! en anders is het idd misschien maar beter dat hij het voor de trouw zegt dan als je getrouwd bent!

veel sterkte!



Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:17:37

Tiny, ik vind dit heel erg voor je. Heel veel moed de komende tijd. Het zal een harde dobber zijn om te verwerken, maar je raakt er wel door.



sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:18:13

Hey tiny,vind het heel erg dit te horen.
Nee,dat is nu niet de bedoeling!
Liep hij er al langer mee rond dan? Kan toch niet plots komen hé.
Kan je er met hem nie over praten,mss wil hij de trouw eve uitstellen,tot zijn gedachten terug op orde zijn?
Mss is de druk te groot voor hem,is perfect normaal hoor.

Ik wens je alvast veel sterkte,hopelijk geraken jullie hier goed door.

Dikke knuffel sarah



Tiny
26-2-2011
 Meld misbruik1-4-2008 12:25:48

Hij is 100% zeker. Ik heb hem ook de vraag gesteld over de trouwstress en de verbintenis maar hij zegt dat hij daar geen last van heeft. Maar ja dat is ook niet moeilijk want ik heb bijna alle voorbereidingen helemaal alleen gedaan.

Heb hem ook het voorstel gedaan om de trouw uit te stellen en om eventueel relatietherapie te volgen, maar dat wil hij niet.

Hij wil gewoon tijd voor zichzelf, heeft alles voor de trouw al geannuleerd en ik ben terug bij mijn ouders gaan wonen (we woonden al 4 jaar samen). Zijn emmertje is volgelopen (heeft nooit iets gezegd over dingen dat ik fout doe) het is overgelopen en dan nog eens gescheurd.

Het is hard, echt heel hard om te verwerken.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:32:00

zijn emmertje is overgelopen en dan nog eens gescheurd? zijn dat zijn woorden of maak je dat er zelf van?

je moet niet alleen de schuld bij jezelf zoeken he! als hij op- of aanmerkingen had, dan had hij dat al veel eerder moeten zeggen...




Tiny
26-2-2011
 Meld misbruik1-4-2008 12:38:21

Dat zijn de woorden van hem. Hij heeft alles gewoon opgekropt. Zonder enige aanleiding is zijn emmer overgelopen.

Hij had het inderdaad veel eerder moeten zeggen, maar hij is nu eenmaal een zeer gesloten type. En schuld ligt nu eenmaal volledig bij mij want het is hij dat een probleem heeft met mij en niet omgekeerd.
Ik zie hem nog steeds doodgraag (voor mij was hij echt de man van mijn leven) en snap niet wat er in zijn hoofd afspeelt.

Groetjes,
Tiny



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:41:23

de schuld kan nooit volledig bij jou liggen he.. laat je dat toch niet aanpraten!

jullie zijn met 2 en hebben dus beide schuld. als jij niet weet over wat het gaat, zal het heus niet zo zijn dat je grote fouten hebt gemaakt..

praat er eens met zijn ouders of vrienden over, misschien weten die iets meer?




eline
5-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:48:41

Hey Tiny,

Wat erg ik leeft helemaal met je mee, ik krijg er kippevel van.

Sarah heeft volledig gelijk dus schuld ligt zeker niet volledig bij jou maar wel bij jullie beiden.

Als hij een probleem heeft met jou en jij weet van niets dan kun jij daar ook geen schuld aan treffen, het is zijn taak om de dingen waar hij problemen mee heeft aan de man te brengen.
Je kan dit toch niet rieken als iemand een probleem met je heeft.

Ik hoop dat je goed wordt opgevangen en laat je zeker geen schuldgevoel aanpraten.

veel sterkte
Eline



Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:50:44

Tiny,
Godverdikke zeg. Wat moet dat hard zijn. Ieder van ons zal wel eens twijfels hebben of gehad hebben, in grote of in mindere mate. Maar eens je verloofd bent, moet je er wel samen voor gaan vind ik. Voor altijd. Wat erg voor je dat je dit op deze manier moet te weten komen en moet verwerken. Ik hoop dat je veel steun krijgt van je naasten.
Sofie (03/05/08)



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 13:14:03

Hey Tiny,

Ik vind het echt heel erg voor je, en zoiets wens je inderdaad niemand toe!
Ik vind het echt wel oneerlijk van hem om alles af te blazen zonder eerst te proberen om het uit te praten. Natuurlijk heb jij fouten gemaakt, maar hij ook. En door alles op te kroppen, heeft hij jou je kans om je te verdedigen afgenomen.
Veel steun en sterkte!

Groetjes,
Karen



Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik1-4-2008 22:37:12

Dit is verschrikkelijk voor je. Erg dat hij zoiets doet. De schuld zeker niet op jou nemen. Je bent altijd met twee. Duidelijke communicatie en op tijd iets zeggen is zeker nodig.

Houd de moed erin. Mss gaat hij het binnen een paar weken/maanden wel inzien dat hij fout is, en een vergissing heeft gemaakt.



Vi
7-6-2008
 Meld misbruik2-4-2008 9:45:54

Tiny, aan de reactie te horen leeft iedereen met je mee. Niemand hoeft zoiets te ondergaan na al die voorbereidingen.
Dat hij dit zomaar kan doen na al dit... dan is hij het gewoon niet waard.
Voor jou ligt een andere toekomst klaar!
Kop op !
x



Margit
28-6-2008
 Meld misbruik2-4-2008 13:07:31

Dit is echt héél erg...ik leef enorm met je mee.

Hopelijk komt alles nog goed met hem en zoniet hoop ik dat jij alleszins nog héél gelukkig wordt.

Niemand verdient wat jij nu meemaakt... xxxx



Veerle
12-4-2008
 Meld misbruik2-4-2008 14:29:31

Amai, ben echt geschrokken van dit bericht!
Zat al bijna mee te wenen.
Ik kan niet veel méér zeggen dan hieronder al is geschreven. Ik hoop dat je hier bovenop komt en dat het leven je snel weer toelacht.

Veel moed.



Natacha B

 Meld misbruik5-4-2008 12:17:29

Iemand die alles opkropt, dat is verschrikkelijk! Heb ook zo 'n ex gehad. Na 2,5 jaar samenzijn maakte hij het ook uit. Ik dacht dat alles net beter ging op dat moment, maar hij kropte alles altijd maar op en plots was het gedaan. Konden we ook niet meer goedmaken en moest me er bij neerleggen ... (achteraf gezien was dat in ons geval het beste, want mijn toekomstige past stukken beter bij mij!)

Nu maak jij zoiets mee, maar dan 10 keer erger, want jullie waren al langer samen, jullie woonden al samen en jullie zijn al zo lang verloofd! Alles was bijna in orde ...

Dat moet verschrikkelijk voelen en ik wens je veel sterkte toe meid! Misschien raar om zeggen maar alles komt goed. Ofwel had hij maar last van zenuwen en draait hij bij. Ofwel draait het misschien uit zoals bij en ontmoet je nog iemand die gewoon veel beter bij je past, al zal je dat momenteel niet willen geloven en begrijpen. Toen de rest afkwam met 'er zijn nog genoeg visjes in de zee' zei ik ook altijd 'ik wil geen andere vis!' (Toeval wil dat mijn toekomstige van sterren beeld wel vissen is :p)

Enfin, ik druk me wsl niet zo goed uit, maar ik wens je alle sterkte toe in deze uiterst moeilijke situatie!

Knuf!
Natacha


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...