Terug naar overzicht
hallo,wij doen in juli onze viering in de crypte.de prijs van de zaal hangt af van welke je neemt: 400, 600 of 1000€. De prijs van de menu's hangt natuurlijk ook af van de samenstelling. klassiek: aperitief+hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, koffie (wijn in) zal ongeveer 75€ pp zijn.groetjes,
Dat is inderdaad de prijs zowat. Wij gaan een buffet nemen en dat zou naar het schijnt net iets goedkoper zijn, maar nogmaals: het hangt ervan af wat je serveert. Ze hebben ons een voorstelmenu doorgestuurd en dat was 90 euro als ik me niet vergis (tonijn, st jacobsvruchten etc).En na het dessert begint de drankenforfait te lopen en die is geloof ik 12.50 euro pp voor 4h.
wij betalen voor de huur van de crypte € 500. wij hebben gekozen om verschillende kookeilandjes met show cooking te installeren, is ongeveer € 85/p.p. er is wel ruimte om te onderhandelen!!!
Wij hebben vorige zondag een kijkje genomen in het Godshuis, prachtige locatie trouwens!!Ze stellen voorbeeldmenu's op gaande van €75 - €86,6 tot €90. Maar zoals eerder aangegeven, je kan ook zelf je menu samensetllen en dan kan je wel onderhandelen. prijzen van zalen - crypte: €500 - Amelia en Ambrosia: €400 en grote Ignatia zaal : €1000 >> hierbij is inbegrepen: stoelen zonder hoes, tafels, 1 binnentuin ter beschiking + 1 extra ruimte in geval van slecht weer + hoofdzaal. Als je de volledige locatie wenst exclusief te huren, betaal je €2500. Receptie middag kost ongeveer €20/pp - schuimwijn en 6 hapjes >> dit kan je dan upgraden met champagne, oesters, ...Drankenforfait mag je tussen €10 en €12,5 rekenen afhankelijk tot hoe lang je zou willen.Groeten!
aan Marijke: zeer bizar dat jullie voor de crypte 500 betalen. Wij hebben voor Ambrosia gekozen (400 euro) en we krijgen de crypte er gratis bij!
wij betalen ook maar 400 euro voor de ambrosia en we hebben de crypte voor onze receptie genomen
@patriciagebruiken jullie de crypte voor receptie, diner, dansfeest of viering?(als je enkel de crypte neemt, moet je daar natuurlijk apart voor betalen)wij zouden 200€ extra moeten betalen omdat we daar onze viering zouden doen (+ eventueel receptie bij slecht weer)
De planning zou zijn om de receptie in de crypte te doen, dan het buffet in Ambrosia, en dan het desertbuffet en het feest zelf ook terug in de crypte. We huren dus Ambrosia voor 400 en de crypte krijgen we er gewoon bij!Wij zijn ook aan het denken om onze ceremonie in het achterste gedeelte van de crypte te doen, maar ik wist niet dat we hiervoor dan zouden moeten bijbetalen?