Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaring Fede di Oro: tevreden?

1-4-2008 11:08:21
Hoi bruidjes,

ik heb hier al heel veel gelezen over de trouwringen van Fede di Oro, en ik vroeg me af hoe jullie ervaringen met dit merk zijn.

Ook vroeg ik me af hoe het kan dat hun prijzen zo laag liggen in vergelijking met andere juweliers.

En voor de mensen die al getrouwd zijn: blijven de ringen mooi of hebben jullie klachten?

Ik zou hier gewoon graag wat meer over willen weten omdat het voor ons nogal een verre trip zou zijn (vanuit Noord-Limburg) en ik deze reis niet voor niets zou willen maken.

Alle reacties (positieve en negatieve) zijn dus welkom!

Groetjes,

Liese
09/05/2009

Liese
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 666

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:07:55

Hoi Liese,

Wij hebben twee weken geleden te trip gemaakt naar Izegem (voor ons zo'n 150 km). We zijn er echt super tevreden over. De mensen daar zijn echt super vriendelijk en helpen je goed. Je kiest verschillende ringen die je mooi vindt, vervolgens geven ze je van al die modellen de prijs en dan laten ze je even alleen zodat jullie samen kunnen overleggen. Daar bovenop hebben we nog eens 20% korting gekregen! Echt de moeite dus.

Groetjes,

eline
5-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:55:38

Hey Liese,

Wij zijn daar ook eens naar toe gereden, de service is prima en ze zijn inderdaad heel behulpzaam.

Maar mijn ventje zag het niet, daarmee bedoel ik ze hebben wel veel modellen maar bijna allemaal in 1 kleur en wij wilden een combinatie van wit en geel goud en daar hadden ze zeer weinig van wel konde ze gemaakt worden. Dus je hebt verbeelding nodig om het resultaat te kunnen inbeelden en dat ging voor mijn ventje niet, hij vond het niets dat we iets zouden bestellen dat hij nog niet had gezien.

Wij zijn dus nog steeds opzoek naar de geschikte ring, mijn ventje is echt nen moeilijken op dat gebied wie had dat nu verwacht.

Maar opzich totaal niets negatiefs te melden ivm Fede di Oro, alleen mijn ventje zag het niet :-(((

groetjes Eline
05/09/2008

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:58:09

Hallo,

Ook wij hebben onze ringen van dit merk besteld. Tot nu toe ben ik tevreden met de service. De lage prijzen zouden te verklaren zijn door het feit dat het ook om een groothandel gaat (Ver Eecke) die zelf het merk "Fede di Oro" opgericht heeft. Hoe minder tussenpersonen = hoe lager de prijzen.

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 15:07:06

Ja, de goedkope prijzen zijn inderdaad een kwestie van geen tussenpersonen te hebben. Zeggen ze toch...

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik1-4-2008 15:15:27

Dag Liese

Wij hebben ook onze ringen daar besteld. Vorige week mochten we ze afhalen. De maat was voor ons iets te klein en ze maakten er geen enkel probleem van. Ringen terug om een maatje groter te maken. Wij zijn dus zeer tevreden! Volgende week mogen we ze afhalen. Groetjes!
Evy
26/04/08

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik1-4-2008 20:08:55

Hallo,

ik bevestig dat de prijzen en service super zijn. Wij dragen onze ringen bijna 8 maanden en ze zien er nog altijd even mooi uit als de dag wat we ze elkaar over de vinger schoven. Super kwaliteit!

Groetjes,
Isabel

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 20:17:48

Wij hebben daar ringen van €850 voor €660 gekocht!

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-4-2008 9:43:31

hey

ook onze ringen komen van daar, we dragen ze nu bijna negen maanden en ze zien er nog steeds super uit.
de service is dik in orde en je moet de trip maar één keer maken want ze leveren ze gratis aan huis.

ook wij waren met een bepaald idee naar daar gegaan, dit uitgelegd en dan geven zij een selectie van wat aansluit bij dat idee. dan laten ze ja alleen met de setjes die je het liefst ziet zodat je rustig en zonder pushen kan kiezen.
ik wou daarna nog effe overleggen over de zetting van de briljantjes en dan hebben we nog bedanktijd gekregen, ondertussen ging hij andere klant helpen zodat je echt met je tweetjes kan overleggen.

wij hebben uiteindelijk twee witgouden ringen gekocht, de mijne met 16 briljantjes in een eigen gekozen zetting voor 760 euro.

wij waren heel tevreden over de service en de prijs houden ze inderdaad laag door een aantal tussenpersonen te schrappen.

groetjes
sas

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-4-2008 9:44:25

euh... bedenktijd ipv bedanktijd haha

Ktty

Meld misbruik5-4-2008 0:10:27

Ik (lees wij) ben SUPER tevreden. Mijn vriend en ik hebben na toch wel even zoeken de ideale ringen gevonden. We kregen veel tijd (ook alleen) om te zoeken en raad van de verkoper. Hij wist waar hij het over had en stelde soms zelf ook wat voor. Zo kwam hij met dé ring voor mijn ventje (en hij is niet zo snel onder de indruk) en kon hij voor mij deze aanpassen naar mijn stijl (een originele ring dus).
Echte aanrader!
Groetjes!

TIP: Als je hem op een beurs gezien hebt, krijg je 20%. We zeiden gewoon dat we hem in Antwerpen gezien hadden en daarna kregen we de beurskorting. Chance dat ik het gezegd had denk ik dan maar. :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...