Terug naar overzicht
Kijk zeker eens naar www.davidenkoen.be . Ik vond hen absoluut top en heb niet getwijfeld. Echte professionals met een heerlijk stemgeluid en prachtige pianomuziek...Als je op youtube davidkoen intypt krijg je een staaltje van hun kunnen te horen. Ik prijs hen graag aan omdat ik hen echt geweldig vind!!! Op ons huwelijk zijn er zelf geïnteresseerden hun gegeevns komen vragen, dat kan tellen voor reclame hé!Ik was zelf zooooooo geëmotioneerd. De liedjes klonken 1000 keer beter dan op CD...Succes!Lien, 45 dagen getrouwd :-)
Oeps... het is www.davidenkoen.net Sorry hoor.
hoi,wij hebben gekozen voor de groep noria. Heb ze nooit live gehoord, maar zo te horen (op hun site) zijn ze wel goed. De site is www.muziekgroepnoria.be Ze zijn van dendermonde en vragen 350 euro. Wijzelf zijn ook van limburg (nl nieuwerkerken bij sint-truiden). Hun prijs blijft vast ook bij verre verplaatsingen.groetjes
wij kozen voor Amantes. Zijn naar hun live set geweest en die was super goed! Zij vragen 300€ + verplaatsingskosten!
Hallo!Wij zijn ook nog op zoek naar live-muziek op 4 juli. Wij wilden graag Duas maar op onze dag hebben ze proclamatie :(. We hebben ze live aan het werk gezien en ze zijn echt wel goed! Noria was ook een optie geweest maar zij doen geen vieringen op vrijdag gezien ze daarvoor verlof moeten nemen. Zal es kijken voor Amantes en David en Koen maar als iemand nog ideeën heeft, laat maar komen!Groetjes!