Terug naar overzicht
Hoi,Ik geef hem een gegraveerd horloge. Wel niet origineel, maar ik weet dat hij er graag een wil....xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hallo,mijn ventje verjaart twee dagen na onze trouw en ik geef hem op het avondfeest een slipcursus cadeau.Ik denk wel dat hij hiermee tevreden zal zijn.Veel plezier verder met de voorbereidingen.Groetjes 01/08/08
Ik ben nog a twijfelen: gegraveerd horloge (ook omdat hij er 1 wil) of een bongo-bon sensatie (oa voor duo-sprong uit vliegtuig, uur rijden met ferrari...) Bovendien laat ik mij eind augustus fotograferen. Er hangt nu al jaren een ingekaderde poster van Anglina Jolie boven zn bureau, hoog tijd dus dat ze vervangen wordt door zn eigen vrouw... ;-)
Mijn ventje verjaart op de dag van ons huwelijk, dus wil hem zeker ook een cadeautje geven. Mijn eerste gedacht was ook om hem een gegraveerde horloge te geven, maar 't probleem is dat hij heel kieskeurig is in wat hij graag ziet. 't Zou dus heel riskant zijn om zelf een horloge te kopen en te graveren, want mss ziet hij hem helemaal niet graag en draagt hij hem dan toch niet. Iemand een opl daarvoor???grtjs
Mijn man verjaarde 3 dagen voor ons huwelijk en ik heb hem de avond van het huwelijk een Samsonite-valies cadeau gedaan, waarin de bestemming van onze reis was verstopt (mijn zussen en schoonbroer hebben die ons cadeau gedaan). Ik wist dat hij al lang zo'n valies wou en dat kost toch gemakkelijk € 300...En voor de ladies die trouwen in dezelfde week als de verjaardag van hun ventje: dat zou geluk brengen!Veel succes,Fieke7/07/2007