Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautje voor mijn ventje

1-4-2008 8:59:30
Hallo iedereen,
Op onze trouwdag zou ik ook graag mijn ventje verrassen met een cadeau. Die zou ik dan geven wanneer we op onze kamer zijn ( bij de feestzaal is een hotel en we blijven daar slapen ). Heeft iemand originele ideetjes

Merci hé

kristien
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 400

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:20:16

Hoi,
Ik geef hem een gegraveerd horloge. Wel niet origineel, maar ik weet dat hij er graag een wil....
xxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

inge
1-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:52:20

Hallo,

mijn ventje verjaart twee dagen na onze trouw en ik geef hem op het avondfeest een slipcursus cadeau.
Ik denk wel dat hij hiermee tevreden zal zijn.
Veel plezier verder met de voorbereidingen.
Groetjes 01/08/08

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 10:02:16

Ik ben nog a twijfelen: gegraveerd horloge (ook omdat hij er 1 wil) of een bongo-bon sensatie (oa voor duo-sprong uit vliegtuig, uur rijden met ferrari...) Bovendien laat ik mij eind augustus fotograferen. Er hangt nu al jaren een ingekaderde poster van Anglina Jolie boven zn bureau, hoog tijd dus dat ze vervangen wordt door zn eigen vrouw... ;-)

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik1-4-2008 10:48:01

Mijn ventje verjaart op de dag van ons huwelijk, dus wil hem zeker ook een cadeautje geven. Mijn eerste gedacht was ook om hem een gegraveerde horloge te geven, maar 't probleem is dat hij heel kieskeurig is in wat hij graag ziet. 't Zou dus heel riskant zijn om zelf een horloge te kopen en te graveren, want mss ziet hij hem helemaal niet graag en draagt hij hem dan toch niet. Iemand een opl daarvoor???
grtjs

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik2-4-2008 13:04:14

Mijn man verjaarde 3 dagen voor ons huwelijk en ik heb hem de avond van het huwelijk een Samsonite-valies cadeau gedaan, waarin de bestemming van onze reis was verstopt (mijn zussen en schoonbroer hebben die ons cadeau gedaan). Ik wist dat hij al lang zo'n valies wou en dat kost toch gemakkelijk € 300...

En voor de ladies die trouwen in dezelfde week als de verjaardag van hun ventje: dat zou geluk brengen!

Veel succes,
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...