Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

live muziek regio kruishoutem?

31-3-2008 21:45:03
hey kan iemand me helpen en iemand aanbevelen voor live muziek de regio van kruishoutem?
bedankt

sandra
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 313

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik31-3-2008 22:51:02

Wij zijn van Oudenaarde en trouwen in november. Bij ons komt double voice van Zottegem. Surf eens nr doublevoice.be

Katrien 8/11/8

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik31-3-2008 23:02:06

Ik weet dat ze zo goed als over heel België komen en dat de verplaatsing in hun prijs in inbegrepen dus ik zou zeker eens surfen naar www.davidenkoen.net . Je kan hen ook horen als je davidkoen intypt op de zoekfunctie op youtube. Ik was alvast heel ontroerd op ons huwelijk...fantastisch!
Lien, 44 dagen getrouwd :-)

sandra
18-10-2008
 Meld misbruik1-4-2008 0:34:30

hey Katrien,
en heb je zelf nog eigen keuze voor nummers? en kwa prijs valt dat mee?
groetjes en bedankt

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik1-4-2008 8:26:11

Ze hebben een lijst met een vijftigtal liedjes. Je mag ook gelijk welk ander nr aanvragen. Als je hen mailt, dan sturen ze je de lijst vrijblijvend op. Ik heb die lijst ook nog in mail. Stuur anders jouw mailadres eens door naar mij en ik stuur het je door.

Ze vragen 250 euro. Als je een lied kiest dat niet op de lijst staat, vragen ze 15 euro bij, omdat ze dit lied nog moeten inoefenen.

Katrien
smk.gok.zorg@skynet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...