Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beth uit vlimmeren

31-3-2008 21:10:32
hoi beth bedankt voor de tip zit eigenlijk een beetje met de handen in het haar blijkt dat de zaal die we vast hadden toch ni zou kunnen nu moeten we morgen naar een andere gaan zien wel weten we al dat we als ons feest daar zou doorgaan zelf voor een traiteur moeten zorgen nu voor het avondgebeuren hadden we toch al een fritkraam voorzien maar voor de middag met tantes en nonkels en zo niet heb je misschien een idee of ervaring met een goede traiteur aangezien je uit de geburen bent . groetjes debbie

debbie
10-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1186

Lies
6-9-2010
 Meld misbruik1-4-2008 9:20:17

Hoi Beth,

Den Eyck uit kasterlee doet ook traiteur, heel lekker eten en valt van prijs zeer goed mee.
Het kloosterhof in Gierle is ook een echte aanrader als traiteur.

Hopelijk heb je er iets aan.

Lies

Beth
12-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 11:12:07

Hoi Debbie,
Ik heb zelf nog geen ervaring met traiteurs...maar ik ben gisteren ook eens op zoek gegaan via google. Als je traiteurdiensten intikt in Google krijg je een pagina waar je bij verschillende traiteurs offertes kan aanvragen. Misschien is het ook een leuk idee om zo'n grote paëlla schotel te laten maken www.paellaparty.be . In turnhout zullen ze ook wel verschillende traiteurs hebben. Hier kan ik je jammergenoeg niet veel bij helpen...
Groetjes,
Beth

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-4-2008 12:51:26

group den eyck, op vrijdagen in turnhout vind ik hun dingen wel nooit lekker, maar ja, daar sponsoren ze
vandersmissen in hoogstraten
couverke lichtaart, goedkoop
van echelpoel beerse, vrij goedkoop wel alles diepvries
de dis turnhout, italiaanse specialiteiten
paradijs in vlimmeren, schijnt prijs kwaliteit wel oke te zijn
kristof hendrickx, van trouw van kim clijsters, ik denk uit oud turnhout

hangt er wat van af in welke prijsklasse je denkt??

je kan vb ook met de familie in een restaurant gaan eten. vb savoury in turnhout heeft een lunchmenu van 35 euro

www.savoury.be wij doen ons trouwfeest daar!

is echt af! denk voor 45 euro je er dranken inbegrepen hebt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...