Terug naar overzicht
Hoi Beth,Den Eyck uit kasterlee doet ook traiteur, heel lekker eten en valt van prijs zeer goed mee.Het kloosterhof in Gierle is ook een echte aanrader als traiteur.Hopelijk heb je er iets aan.Lies
Hoi Debbie,Ik heb zelf nog geen ervaring met traiteurs...maar ik ben gisteren ook eens op zoek gegaan via google. Als je traiteurdiensten intikt in Google krijg je een pagina waar je bij verschillende traiteurs offertes kan aanvragen. Misschien is het ook een leuk idee om zo'n grote paëlla schotel te laten maken www.paellaparty.be . In turnhout zullen ze ook wel verschillende traiteurs hebben. Hier kan ik je jammergenoeg niet veel bij helpen...Groetjes,Beth
group den eyck, op vrijdagen in turnhout vind ik hun dingen wel nooit lekker, maar ja, daar sponsoren zevandersmissen in hoogstratencouverke lichtaart, goedkoopvan echelpoel beerse, vrij goedkoop wel alles diepvriesde dis turnhout, italiaanse specialiteitenparadijs in vlimmeren, schijnt prijs kwaliteit wel oke te zijnkristof hendrickx, van trouw van kim clijsters, ik denk uit oud turnhouthangt er wat van af in welke prijsklasse je denkt??je kan vb ook met de familie in een restaurant gaan eten. vb savoury in turnhout heeft een lunchmenu van 35 eurowww.savoury.be wij doen ons trouwfeest daar! is echt af! denk voor 45 euro je er dranken inbegrepen hebt.