Terug naar overzicht
Mijn tweelingzus heeft daar 5 jaar geleden een trouwfeest gegeven en was heel goed. ook een vriendin gaf daar een trouwfeest. Is zeer goed op vlak van prijs/kwaliteit
Waar trouw jij? En wanneer?Wij in Eine/Oudenaarde op 8/11/8Katrien
HEY KATRIEN WIJ TROOUWEN 5/09/08IN ZAAL MOLENHUIS WE HEBBEN DA GENOMEN MA HEBBEN ER ZELF NOG NOOI T GEGETENWAAR IS JOU FEEST
In zaal alta ripa - Avelgem/OutryveVraag anders eens in molenhuis of je jullie gekozen menu eens kan gaan proeven....Trouwen jullie ook voor de kerk? Indien ja, waar?
JA IK KAN DAT EENS DOEN JA VOOR DE KERK IN RONSE
wij het menu nog niet echt samengesteld moeten dat nog doenhebben jullie de menu al?
moeten dit ook nog doen
Jij trouwt in Ronse. ik werk daar...Katrien
ja waar werk jij mesch?
in de kleuterschool van Sancta Maria
ik woon er rechtover op de glorieuxlaan zo wijs!!!
Dan trouw jij in de st hermeskerk...Werk jij ook in ronse?
neen in st antoniuskerk ( paterskerk)ja ik werk in de colruyt in ronse.en moet er nog veel gedaan worden voor de trouw?
Alles is zo goed als geregeld. Nu zijn we onze uitnodiging aan het ontwerpen. Kledij voor mijn toekomstige man moet wel nog gekozen worden en ook voor de bruidskindjes, maar dat lijkt me nu nog wat te vroeg. Alles wat we konden regelen ligt al vast. En bij jou?
UITNODIG ZIJN IN PROEF ONS EIGEN ONTWERP EN DAN NOG DJ EN MIJN VRIEND ZIJN KOSTUUM MAAR DAT IS NIET ECHT EVIDENT TE VINDEN JAWEL ENE WEL MAAR 900 EURO IS TOCH WEL BEEK DUUR. AUTO DA IS NOG PROBLEEM WAAR ZIJN JULLIE GEWEEST? zijn er suite autos?
Anders beter verder via mail?katrienvanhoutte@hotmail.comStuur je jouw mailadres eens door?
deridder51@hotmail.com