Nu Online
Momenteel zijn er 390 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes

  31-3-2008 12:08:12
hallo iedereen,
Mijn moeder trouwt in augustus en ik ben getuige. Ik zou graag een grappig en leuk geschenkje geven, maar niet overdreven. Niet iets dat iets kapotmaakt of vuiligheid heeft. Toch wil ik iets origineels geven, geen gewoon geschenkje.
Ze hebben ook een boot, misschien heeft iemand daar ideeen rond?
Alvast bedankt.

Charlotte
1-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 962


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik31-3-2008 12:34:26

Een vriendin van mij haar mama is 2 maanden geleden getrouwd,zij heeft het koppel een relax arragement cadeau gedaan,was heel geslaagd,ze waren super content!!
grtz sarah



eline
5-9-2008
 Meld misbruik31-3-2008 12:49:44

Hey Charlotte,

Bedoel jij een geschenk om af te geven op het avondfeest of eerder een verassing voor hen bij hun thuiskomst.

Voor hun thuiskomst heb ik wel enekele leuke ideeën
Zo kan je het bad of de lavabo met watervullen en en visjes in steken.
Je han de badkamer met balonnen vullen en in deze balonnen zit dan een stuk van 1 euro, je moeder moet de ballonen kopat prikken op het kadeau te ontvangen.
De slaapkamer versieren met rozeblaadje en theelichtjes en champagne in de koelkast klaarzetten met twee glazen.
...

Voor op het avondfeest zou je misschien iets kunnen voorlezen of iets opvoeren of iets in powerpoint maken en dit dan tijdens het avondeten of de receptie laten afspelen.

Hopelijk ben je een beetje geholpen

groetjes Eline
05/09/2008



Charlotte
1-5-2009
 Meld misbruik31-3-2008 13:26:18

reeds bedankt voor jullie reacties. Voor de duidelijkheid: ik bedoel een verrassing bij hun thuiskomst.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...