Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie - Triumph

31-3-2008 11:28:06
Heeft iemand het setje van Triumph - angel curves gekocht?

Ik zou graag deze zonder bandjes kopen, maar ben niet zeker of deze toch niet afzakt...
Iemand ervaring met het merk, of type?

Zie: http://www.lingerietotaal.nl/?url=http://shop.lingeriet...

Delphine
12-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 734

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik31-3-2008 11:38:47

Hey,

Ik heb het bustiermodel gekocht. Naar mijn mening zakt het niet af (heb wel in de omtrek één maatje kleiner gekocht). Gewoon uitproberen dus en eens flink op en neer springen in je pashokje...

Delphine
12-9-2008
 Meld misbruik31-3-2008 11:41:05

Waar heb jij dit model gevonden?

Ik dacht al om een model van Triumph te passen, zodat ik zeker weet welke maat ik heb. En dan desnoods bestellen op internet, en direct maatje groter of kleiner?
Of toch beter niet doen?

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik31-3-2008 12:37:35

Van Triumph heb ik nog nooit iets gekocht, heb daar dus geen ervaring mee.

Ik kocht een strapless BH van Marie Jo. Maar bij het dragen (even uittesten), bleef hij nog afzakken.

Ik kocht er nu een van Selmark. Zit veel gemakkelijker. Bovendien plak ik hem nog vast ook. Bij de veritas kan je dubbelzijdige plakband kopen om je kleding aan je lichaam vast te plakken. (kost 8,5euro)

Tot nu toe 3 uurtjes uitgetest, zit heel goed.

Weet nog niet of ik na een dag dragen last krijg van de plakband - zou hyperallergeen moeten zijn, we zullen zien.

Ik neem voor de zekerheid een BH met bandjes mee voor het feest 's avonds - Mijn kleed heeft ook bandjes.

Sabine

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik31-3-2008 12:42:33

Ik heb het gekocht in de Inno in Gent (naar mijn mening véél keuze). In andere grote Inno's -Nieuwstraat Brussel en meir Antwerpen- zal je die ook wel vinden.

Misschien best dat je het toch eens aanpast: lingeriematen vertonen soms lichte verschillen per producent. Ik heb zelf verschillende maten uitgeprobeerd voor ik de echte goede te pakken had.

Succes!

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik31-3-2008 17:59:23

Hoi Delphine,

Ik had vandaag je berichtje gelezen, maar er verder niet blijven bij stilstaan. Ik ben daarnet mijn bruidslingerie gaan kopen. Ik had eerst iets aan van Marie JO, mr in het verleden had ik soms wel eens last van een beugel die begint te duwen. Dus had ik in de lingerie winkel gezegt, geen marie jo. Toen lieten ze me iets anders passen : Triumph en die zat als gegoten, is wat lager uitgesneden. kortom ik ben een dolgelukkige bruid in spe. Ik vind het setje heel mooi. En nu kom ik thuis en moest ik weer denken aan je bericht. Ik vlug kijken op de verpakking : welkeen heb ik mee en moet nu wel lukken dat het juist diegene is die jij beschrijft :) Voorlopig zakte hij niet af. ik vond dat hij nog goed bleef plakken. ik ben 64 euro kwijt voor het setje.

groetjes

Anneleen
11-07-08

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik31-3-2008 19:17:41

ik heb dit setje vorige week gepast in de Inno maar het paste niet goed, mijn maat die ik anders heb (bij triumph, want mijn meeste bh's komen van daar) was blijkbaar niet juist. heb nog een paar andere maten gepast maar denk dat het aan het model lag...
Dus toch zeker passen voor je zoiets koopt denk ik ;-)

An
27-9-2008
 Meld misbruik1-4-2008 19:13:40

Hallo,

Ik ben nog niet opzoek naar lingerie, maar ik vind het ook wel niet makkelijk. Ben ook bang dat het gaat afzakken, zo'n bh zonder bandjes.
Maar in de winkel van mijn trouwjurk stelden ze voor om mijn bh in mijn jurk vast te naaien, dat zou confortabeler zijn volgens hen.
Heeft hier iemand ervaring mee?

An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...