Terug naar overzicht
ben je al eens bij van loock geweest?Ik heb laarsjes van nicky van kets, ook allesbehalve echte 'trouwschoenen'misschien dat je daar wel uw goesting in kan vinden?Ik zou het persoonlijk niet aandurven om het zelf te verven... doen ze het voor je? of moet je het zelf doen?wat kosten de schoenen? (zie hoe groot het risico is)
Dag Betsy,Ik heb beige schoenen gekocht en zelf in het zilver gekleurd. Ik heb schoenverf (6euro50) gekocht in de Gouden Plum op de Vrijdagsmarkt in Gent en gewoon met het bijhorende borsteltje geverfd. Het resultaat is echt mooi. als je er echt met je neus op zit, zul je mss wat oneffenheden opmerken, maar volgens mij zal niemand dit opmerken de dag zelf.Ik zou wel voor de witte versie gaan, zodat je het zwart er toch niet doorziet.Moest je nog vragen hebben, laat je het maar weten.Sara16/08/2008
hoi sarah,hartelijk bedankt voor de tip!!!kga da toch risceren...heb al twee miskopen gedaan wat betreft mn schoenen en wil er ni nog eentje doen!heeeeeel veel succes verder!!!