Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

30-3-2008 22:12:50
hoi medebruidjes,
het zit zo...ik vind de doorsnee trouwschoenen niet echt iets voor mij en ook niet dat ze onder mn jurk passen, nu heb ik prachtige perfekte schoenen gezien maar ze zijn er enkel in zwart en gebroken wit.
nu is mijn vraagje, heeft er iemand ervaring met schoenen die geverfd werden?
nog 67 keerkes slapen

betsy
6-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 327

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-3-2008 7:51:24

ben je al eens bij van loock geweest?

Ik heb laarsjes van nicky van kets, ook allesbehalve echte 'trouwschoenen'
misschien dat je daar wel uw goesting in kan vinden?

Ik zou het persoonlijk niet aandurven om het zelf te verven... doen ze het voor je? of moet je het zelf doen?
wat kosten de schoenen? (zie hoe groot het risico is)

sara

Meld misbruik31-3-2008 19:52:57

Dag Betsy,

Ik heb beige schoenen gekocht en zelf in het zilver gekleurd. Ik heb schoenverf (6euro50) gekocht in de Gouden Plum op de Vrijdagsmarkt in Gent en gewoon met het bijhorende borsteltje geverfd. Het resultaat is echt mooi. als je er echt met je neus op zit, zul je mss wat oneffenheden opmerken, maar volgens mij zal niemand dit opmerken de dag zelf.
Ik zou wel voor de witte versie gaan, zodat je het zwart er toch niet doorziet.

Moest je nog vragen hebben, laat je het maar weten.

Sara
16/08/2008

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik31-3-2008 20:01:34

hoi sarah,
hartelijk bedankt voor de tip!!!
kga da toch risceren...heb al twee miskopen gedaan wat betreft mn schoenen en wil er ni nog eentje doen!
heeeeeel veel succes verder!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...