Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester en vervoer

30-3-2008 21:22:35
Ik wil graag dat mijn dag "af" zal zijn. In mijn omgeving vinden ze het echt niet nodig dat er een ceremoniemeester en speciaal vervoer zou zijn. Ze willen dat we de hele dag met onze nissan micra rondrijden en zelf alles regelen. De suite zal zeer moeilijk zijn want mijn vriends ouders zijn gescheiden en het gaat niet goed. Dus zou ik zeker een ceremoniemeester willen om zeker in de kerk alles inorde te hebben, dat die mensen niet moeten zoeken en zo en elkaar tegenkomen.
Ik wil geen zorgen hebben, die dag. Mama zegt dan, je hebt er het geld niet voor. Ik had het in mijn budget opgenomen maar zowel mijn ouders, schoonouders als mijn vriend vinden het niet nodig.

Het vervoer, tot daar, ik wil wel met onze auto rijden maar die ceremoniemeester wil ik mee want de suite, dat lukt gewoon niet zonder hulp.

Karen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 265

Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik30-3-2008 21:47:41

Ik zou in jouw geval zeker een ceremoniemeester nemen. Mijn ouders drongen er net op aan dat wij een ceremoniemeester zouden nemen. Zij zeiden dat we als koppel veel meer van die dag zouden genieten als je zeker weet dat je je nergens zorgen om moet maken en dat er iemand is om alles te regelen. Zij vonden dat we daar zeker niet op mochten besparen. Wij gaan dus ook een ceremoniemeester nemen, ook al verwachten we niet dadelijk problemen.

Groetjes,
Kelly

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik30-3-2008 22:27:30

hoi karen,
wij vonden het eerst ook niet belangrijk en hadden zoiets van...we kunnen het wel zelf.
tot ik verleden week tot het besef kwam dat ikzelf niet ga liggen rondlopen voor het ganse gebeuren en drank ga ronddragen voor iedereen...de voordeur openen...jassen aanpakken eventueel...volgorde voor het buitengaan enz...
kheb toch besloten een ceremoniemeester onder de arm te nemen en 'k moet eerlijk zeggen...er valt een hele last van mn schouders!
denk er toch maar over na...tis trouwens jullie dag en wat er een ander van denkt moet je je niks van aantrekken!
veel succes!!!
06-06-2008

An
28-6-2008
 Meld misbruik30-3-2008 23:40:51

Vergeet niet dat het jouw dag is en dat jij dan optimaal moet genieten. Dus als jij daarvoor een ceremoniemeester wilt inhuren, moet je dat gewoon doen!

eline
5-9-2008
 Meld misbruik31-3-2008 11:01:13

Hey Karen,

Wij hebben een zeer goede vriend van ons die de taak van ceremonie meester op zich neemt.
Ik ben een gedetailleerd draaiboek aan het maken voor hem een een aantal weken voor de trouw zullen we de hele dag met hem overlopen todat hij precies wat hij moet doen en wanneer en waar hij op moet letten.
Voor zijn taken hebben we een beetje op het net gesurfd en zo hebben wij ook een ceremonie meester die perfect in ons budget past.

groetjes Eline
05/09/2008

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik31-3-2008 17:17:00

Wij wouden eerst geen ceremoniemeester, maar wij moesten van mn ouders (omgekeerde wereld ;-) ), en eigenlijk hebben ze wel gelijk. Dat zijn objectieve mensen, en kunnen dus veel gemakkelijk zeggen dat er NU iets moet gebeuren, en dingen bijsturen. Ik wil me eigenlijk geen zorgen maken die dag, en zo iemand weet wat hij moet doen, en zorgt ervoor dat jij je geen zorgen hoeft te maken. En uiteindelijk kost dat niet zoveel. De onze kost nu 200 euro, en dat is eigenlijk veel. Je kan een ceremoniemeester ook voor 75 euro vinden, gewoon even rondbellen. Daar zal het uiteindelijk niet op aankomen he. En als jij je daar beter bij voelt, probeer het aan je verloofde uit te leggen, en de rest moet er zich maar bij neerleggen!

Voor vervoer heb ik het geluk dat ik een bedrijfswagen heb, en ga een paar collega's vragen ook te rijden met hun grijs golfke. De buren van mn schoonouders hebben een grijze VW Touareg, dus meer moet dat niet zijn!! Ik zie het helemaal zitte. Zo'n oldtimer bus vind ik super, maar te duur en dat gaat te traag. Wij moeten nogal veel afstanden afleggen. Maar dat is iedereen zijn keuze.

Groeten,
Karolien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...