Terug naar overzicht
Ik heb al gehoord van mensen dat die een ring laten tatoeëren.grtz sarah
Of een andere leuke tatoeage op een onopvallende plaats, enkel voor jullie tweetjes.
amai ik dacht dat dat verplicht was...
ik weet niet hoe het in de kerk is, maar in het gemeentehuis moet je zeker geen ringen hebben.Wij doen het wel, maar dan in het gemeentehuis want wij trouwen niet voor de kerk.GroetjesHeidi13/09/2008
Ik ken mensen die ook geen ringen hadden, maar de bruid had oorbellen met hetzelfde figuurtje als de dasspeld van de bruidegom.
Hey Cindy,Een gegraveerd uurwerk is het eerste wat in mij opkomt.Mijn ouders hebben wel ringen uitgewisseld maar die dragen ze aan een ketting rond de nek daar ze wegens beroepsdoeleinden niets aan hun handen mogen dragen.Als hangertjes aan kettinkjes denk ik aan horscoop teken, jij draagt het teken van je partner en omgekeerd, of een symbool van liefde à la ying en yangmaar iets anders vind ik moeilijk, omdat het iets moet zijn dat blijft en duurzaam is en je altijd bij je hebt.Misschien kan het ook iets zijn dat je in de portefeuille kwijt kan.pppfffff ik weet echt niets meergroetjes Eline05/09/2008