Terug naar overzicht
wij werken met witte balonnen .en voor de huwelijs mis een klein woordje .aan de ballon hebben wij een persoonlijke boodschap op .ge zet en eind mis bij het buiten gaan laten we ze vliegen xx23/08/08
Ik heb een maand geleden mij oma verloren,ik dacht eraan om een kaarsje bij de paaskaars te zetten,zo is ze er toch een beetje bij.Grtz sarah
Hoi Wendy,met een klein woordje bedoel je daarmee dat je zelf iets voor gaat lezen?Evi19_07_08
Hey Evi, een paar jaar geleden heb ik mijn papa ook moeten afgeven.Wij hebben tt nu toe nog niet ect iets speciaals voorzien tijdens de plechtigheid. Wel hebben we een algemeen tekstje bij de voorbeden:Voor hen die deze mooie dag niet meer kunnen meemaken. Zij gingen te vroeg van ons heen, wij hadden te weinig tijd om al onze ervaringen te delen, maar wij zullen hen in onze herinnering meedragen.Laat ons biddenIk weet het niet goed. Misschien is dit TE weinig...Maar als er een echte persoonlijke tekst gaat woren afgelezen, ga ik,mijn mama, mijn broer, mijn oma en wie weet wie nog allemaal begnnen wenen...ik vind het te gevaarlijk...Maar bij de aanvang van ons feest wordt er een tekst voorgelezen ter bedanking van ouders, getuigen, enz.. Ik denk dat we papa dan wel even gaan herdenken.Veel succesen sterkteIlse
Hoi, Wij zetten enkele theelichtjes rond onze huwelijkskaars. De priester zal kort vermelden dat deze mensen ons op deze bijzondere dag met liefde omringen.Dan natuurlijk bij de voorbeden de overledenen herdenken, er staat wel bij: in het bijzonder voor de papa van ...WIj hebben ook de ballonnen die we na de mis de lucht inlaten.En tot slot mag ik van de priester het altaarstuk meenemen om bij men papa op het graf te zetten.Ik weet, het lijkt veel, maar 't zijn geen opvallende dingen en das toch wel belangrijk!Groetjes en succes
vorig jaar in maart is mijn mama gestorven en op de receptie zet ik een witte kaars op de geschenken tafel met een foto van haar en lelies zodat de mensen het kunnen zien maar dat het ook niet helemaal overkomt als een herdenking. bij mij ligt het wat anders want door de centen die ik van haar geerft heb kan ik een heel feest geven. dus is het eigenlijk mama die de trouw betaald en dat mag iedereen weten en zien. heb er met verschillende mensen over gepraat en zij vinden het niet storend en een goed iedee.
hallo evi,ik ben een trouwambtenaar en zou graag de reacties op je oproep willen lezen omdat ikzelf dit ook regelmatig tegenkom en op zoek ben naar mooie ideeën .