Terug naar overzicht
Ik heb ons bruidsmeisje van 2,5 jaar ook een miniversie van mijn boeket gegeven en het was prachtig. Ze was er gek op en hield het heel mooi vast.Aan het boeketje zaten onze rigen geknoopt in een voile zakje van bij AVA. Heel mooi!Succes!Lien, 43 dagen getrouwd :-)
Leuk met zo'n mini-boeket voor meisjes!Maar bij ons zijn het twee jongens. 1 van vier en 1 van twee. Suggesties? Liefst geen knuffelbeer...Katrien
Hey,ons dochtertje is ook net 3 jaar als we trouwen,ze krijgt een mimi versie van mijn boeket ,en een beertje waar de ringen aan hangen.Grtz sarah
Bij ons zijn de meisjes op dat moment 7 en 5 jaar.Ze krijgen van ons elk een beer (best wel groot), waar de ringen in de voeten bewaard worden. Voor de rest niets...GroetjesHeidi13/09/2008
allebei zou ik zeker niet doen, is wat veel voor die kindjes denk ik. ik heb aan mijn bruidskindjes de miniversie van mijn boeket gegeven... ze waren er superfier op en hebben dit heel goed vastgehouden, ze voelden zich precies zelf kleine minibruidjes, echt lief om te zien!!