Terug naar overzicht
Je kan es gaan kijken,bij ava of casa.Of kan je ze niet via internet bestellen?grtz sarah
Hallo Kirsten, naar welke ikea ben je geweest? Ik zou gewoon naar een andere gaan. Of zijn ze misschien overal uitverkocht? Mvg, Annelies
hey,wij zijn bij Ikea in Nossegem geweest en daar zeiden ze dat ze overal problemen hadden met de levering, dus...groetjes
Hebben ze zo'n dingen ook niet bij dille en kamille???Katrien
HeyWe zitten hier bij hetzelfde probleem.We zouden er een tiental moeten hebben.Maar ik dacht eens na ikea in Nl te gaanmisschien dat het daar wel nog beschikbaar is.Weet jij de prijs nog van hier in BelgieAnders stuur me een mailtje en dan laatik je iets weten per mail of ik er heb of nietgroetjesMira_geraerts@hotmail.com
ook wij zijn daarnaar op zoek, maar in Ikea Ternat wisten ze ons te vertellen dat dit in heel België momenteel niet meer leverbaar was. Ergens vanaf ten vroegste juni terug beschikbaar.Mocht iemand weten waar deze wel te vinden zijn, en even betaalbaar..... geef zeker een seintje hier....Iemand andere suggesties om naambordjes op tafel te kunnen presenteren?
Hallo,Ik ben vrij zeker dat ze dit ook in de Blokker of Casa verkopen (heb er dit weekend gezien).Misschien kan je daar eens gaan zoeken. Ik weet natuurlijk niet of ze klein genoeg gaan zijn..Groetjes,Elly
Je kan ook de catalogus van ikea nl raaplegen,in heerlen ligt ene.Grtz sarah