Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen

30-3-2008 12:29:22
Hey iedereen,
Ik wil gewoon even kwijt dat ik (eindelijk) mijn trouwschoenen gevonden heb! Het was heel moeilijk om spierwitte lederen schoenen met laag hakje te vinden. Ze zijn super elegant, en gewaagd (echte laqué). Ben echt content! :-)
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Amber
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 328

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-3-2008 14:46:15

Hoi Amber,

Een schoen met een laag hakje vinden is zowiezo al niet makkelijk.
Ben blij voor je dat je er gevonden hebt.
Ik heb gisteren ook schoenen besteld, omdat ze er niet in mijn maat waren, en hoop dat dat ze gaan worden. Want ik begon al moedeloos te worden, hoewel ik nog tijd had hoor, maar ben een moeilijke op schoenengebied.

Heidi
13/09/2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik30-3-2008 14:48:52

Ik heb de mijne vorige week ook gevonden.
Totaal onverwacht ging de zoektocht heel vlot.
Schoenen kopen is altijd een ramp bij mij.
Ik had ze bij la bottega in hasselt gevonden,de klassieke bruidsschoen is nl niks voor mij.

Grtz sarah

An
28-6-2008
 Meld misbruik30-3-2008 20:07:32

Hey Amber

Waar heb je je schoenen gevonden als ik vragen mag. Ik ben namelijk ook nog op zoek naar trouwschoenen.

Gr, An

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik31-3-2008 9:21:59

@An

Heb ze bij River Woods gevonden. Raar maar waar! Ik ben zelfs geen fan van hun kleding, maar die schoenen,... :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...