Terug naar overzicht
ik heb ge werkt ... maar dan in antwerpen .. ja ik zou dat zeker doen een tip vraag op voor je er aan gaat beginnen de totaale prijs heel belangerijk .. de prijs ... groetjes 23/08//08
Schijnt zeer goed te zijn!!! Al zeer goeie commentaren van gehoord. Ik ken persoonlijk ook een BV(+model) die daar altijd gaat om haar haar op de steken. Dus zal dan ook wel zeer goed zijn he. Veel succes
IN de straat waar de aula is van de universiteit (zijstraat Veldstraat) is er ook een kapsalon (naast een pannenkoekenhuis) waar op de deur de prijzen staan voor een bruidskapsel. Ik ga bij Pompidou want die komen naar huis. Voor een 40 euro per uur doen ze iedereen, dus ook mama en zus.
Ik bedoel maar als ze je waarschuwen voor de prijzen kan je zo vergelijken.Het is wel een grote naam he. Laat anders een proefkapsel doen en laat t ons weten he.
Ik ben 1 keer naar de Client in Antwerpen geweest en voelde mij redelijk opgelicht... heel duur en niet zo goed als verwacht. In Gent ben ik nog niet geweest, maar sinds ik naar Gent verhuisd ben ga ik altijd naar Don & Dona (Oudburg) en daar ben ik dan weer supertevreden over (ook veel goedkoper!). Heel enthousiaste jonge dames + heer met veel jonge en frisse ideeen.
Heykes,Ik heb een vriend die daar werkt, hij komt ook aan huis!! Hij gaat mijn kapsel ook doen, ik vind hem heel goed, als je geintresseerd bent kan ik altijd zijn nr geven stuur me dan gewoon e mailtje.. groetjes sarah sarah@dataprint.be