Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed aanpassen

  15-3-2005 7:15:13
Hey,

Ik kocht mijn kleed aan in oktober 2004. Wij trouwen 2 Juli 2005. Vanaf wanneer dienen ze me op een eerste pasbeurt uit te nodigen? Ik maak me een beetje zorgen dat ze me nog niets hebben laten weten ...

Groetjes

Joyce

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 660


Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik15-3-2005 7:50:06

Hoi Joyce,

Ik zou me nog niet te druk maken. Ik kocht mijn kleed begin november en trouw op 7 mei en nu vrijdag, 18 maart, mag ik voor de 1ste keer mijn kleed gaan passen.
De afspraak was wel direct gemaakt bij het bestellen van het kleed. Ik weet niet hoe het in andere winkels aan toe gaat, maar mij lijkt dat toch niet abnormaal. Indien je niet zeker bent, bel gewoon eens naar je winkel.

Veel succes,
Sofie



Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik15-3-2005 8:32:22

Wij huwen op 11 juni 2005. Ik heb mijn kleed ook ergens in november gekocht. Vorige week zaterdag ben ik mijn kleedje gaan passen. Ik zou ook gewoon eens bellen naar de winkel, dan ben je zeker.

Veel succes,
Mieke
11/06/2005



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik15-3-2005 8:47:09

Hallo,

Wij trouwen ook op 02 juli. Ik heb mijn eerste pasbeurt op 16 april. Ik heb mijn kleedje in december gekocht en de afspraken voor de pasbeurten hebben we dadelijk vastgelegd. Misschien best eens horen bij de winkel?

Groetjes,
Ann



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik15-3-2005 11:35:13

Hoi Joyce,

Ook wij trouwen op 2 juli en ik mag begin april (na de Pasen) ene afspraak maken voor het passen van mijn kleed. Je bent nog ruim opt ijd hoor maar ik zou zeker eens bellen als ik jou was!

Veel succes met de voorbereidingen en hopelijk moi weer hé! Ann



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik15-3-2005 11:37:55

Ik hoop uiteraard dat het voor iedereen verloopt zoals je er altrijd van gedroomd hebt!
Als het regent dan regent het ... ga me er niet op focussen! Zou natuurlijk prachtig zijn moest het niet regenen !!!

Veel geluk voor jullie allemaal!!!

Joyce



Desmet
28-5-2005
 Meld misbruik16-3-2005 11:20:21

Hey Joyce, het is zeker niet abnormaal hoor. Ik trouw op 28 mei en mag vrijdag 19 maart voor de eerste keer mijn kleed passen.
Veel succes op jullie trouwdag!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...