Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoeveel kosten jullie misboekjes bij drukker

  29-3-2008 17:25:43
Hallo,

Graag had ik eens geweten hoeveel jullie misboekjes kosten. Wij gingen ze eerst zelf maken maar overwegen nu toch ze door de drukker te laten maken omdat ze dan het zelfde zijn van onze uitnodigingen. Nu heb ik er echt geen idee van hoeveel dit ons zou kosten. Aangezien de drukker een kennis is druf ik dit niet te vragen, want als we het te veel vinden maken we ze toch zelf.

alvast bedankt!

C.

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1264


steve
3-5-2008
 Meld misbruik29-3-2008 18:34:49

hallo

wij hebben één boekje gemaakt en bij een copycenter laten printen en heel mooie kwaliteit en daar hebben we ons heel wat mee uitgespaard het heeft ons nog geen 20 euro gekost voor 40 boekjes, en prijzen bij ne drukker kunnen al snel oplopen tot 10 euro per boekje

groetjes



Emmy
4-4-2008
 Meld misbruik29-3-2008 18:44:41

Hoi C.

Wij hebben onze boekjes laten maken bij een kopieerwinkel. Was in totaal 25 euro voor 50 boekjes: inclusief dus machinaal plooien en nieten (op minder dan een half uurtje gebeurd).

Succes!

Ozemmi
04/04/08



sarah
24-5-2008
 Meld misbruik29-3-2008 21:45:12

Hallo,

Als je er toch nog aan denkt om ze zelf te maken, dan kan je ook aan je drukker vragen om de voorkant van je uitnodiging op pdf formaat te laten zetten op cd. Zo hebben wij het gedaan.

Groetjes,
Sarah



Karolien
1-12-2007
 Meld misbruik30-3-2008 13:18:19

wij hebben boekjes laten drukken bij de drukker. We hebben zelf wel alles in pdf gezet (de drukker had uitgelegd hoe we alles moesten doen). Daardoor kwam de drukkost op minder dan 1 euro per boekje (bij ons 60 cent). Mensen denken altijd dat een drukker zeer duur is, maar dat valt heel goed mee!



Isabelle
6-9-2008
 Meld misbruik30-3-2008 17:09:51

Aan Karolien,
Wil je voorbeeld van jouw PDF eens doorsturen?
isabelle.bosmans@pandora.be
Bedankt!!!!!!!!!!



Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik1-4-2008 18:14:04

Hey!

Bij de drukker waar we onze trouwbrieven laten drukken, gingen de misboekjes (100 stuks) 361 euro kosten!! Heel veel dus. Wel met dezelfde kaft (redelijk duur papier, gekarteld) als onze uitnodigingen, hetzelfde kleur van papier binnenin; en allemaal bruine letters zoals onze namen op de trouwbrief.
Dat vond ik dus net ietsje te veel...
Ben eens naar Copy center gegaan en heb gevraagd hoeveel het bij hen zou kosten voor 100 misboekjes (ze zullen er gelijkaardig uit zien). Bij hen was het een goeie 50 euro!! Mijn keuze was dus snel gemaakt!!

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...