Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

  14-3-2005 22:26:59
Hallo,
Wij trouwen op 4 juni, een tijdje geleden gingen we onze ringen bestellen. Mijn vriend en ik kwamen qua smaak niet onmiddellijk overeen dus gaf ik hem zijn zin. We namen de ringen met onze vingerafdrukken. Maar nu de tijd nadert om onze juiste maten en zo op te nemen, om ze te beginnen maken, begin ik maar meer en meer te twijfelen. Ik vind het precies maar een vriendschapsring en geen echte trouwring meer. Mijn vriend vind ze nog steeds prachtig.
Is er iemand die dit ook voorheeft? Ik weet echt niet wat ik er mee moet doen.
Groetjes Isabel

Isabel
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1394


Sophie

 Meld misbruik15-3-2005 8:34:25

Hoi Isabel,

Ja, ik heb dit ook voor.
Wij hebben het héél simpel opgelost: we willen beiden een mooie trouwring maar onze smaak komt absoluut niet overeen.
Dus: we kiezen elk onze eigen trouwring volgens eigen wens.
Een tip: als je niet zeker bent van je keuze, niet doen!
Je trouwring is iets speciaals, waar je altijd naar zal kijken, die je zal koesteren en je leven lang zal dragen!
Kies de trouwring die jij graag ziet want ben er zeker van dat je spijt zal hebben later.

Groetjes
Fietje



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik15-3-2005 13:12:11

helemaal mee eens, wij nemen ook geen trouwringen die perfect bij elkaar passen. Ze zitten wel in dezelfde lijn (beiden mat wit goud) maar vormen geen koppel. Jij moet er je leven lang naar kijken en jij moet hem mooi vinden!!

groetjes en succes,

Sofie



Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-3-2005 21:02:34

ik maak me toch één bemerking... als je het al niet eens kan worden over een ring... waarover dan wel??



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik15-3-2005 21:12:42

Wij zijn het over zo goed als alles eens, we hebben samen al heel wat doorstaan. Alleen dus over de ringen niet... een relatie is water bij de wijn doen he.
Ik denk dat ieder koppel wel eens een meningsverschil heeft. Wie dit niet voorheeft moet zich juist zorgen maken!



Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-3-2005 6:26:44

ik zeg helemaal niet dat je geen meningsverschil mag hebben, maar wel dat je inderdaad water bij de wijn moet kunnen doen, ieder zijn eigen trouwring is dat net niet doen natuurlijk, en bovendien, dan is het geen trouwring meer, want een trouwring duidt ook juist aan dat je bij elkaar hoort, net omdat de ring hetzelfde is



Sophie

 Meld misbruik16-3-2005 9:05:22

sorry hoor Els, maar ik ben absoluut niet akkoord met hetgeen je zegt!
het is niet omdat je niet dezelfde trouwring draagt dat je niet bij elkaar hoort.
als mensen mijn man zullen zien zullen ze niet kijken naar z'n trouwring en denken: goh, die horen niet bij elkaar hoor!

ik hoef geen water bij de wijn te doen omwille van een trouwring. mijn vriend heeft nu immers een andere keuze dan ikzelf. ik heb geen zin dat één van ons 2 z'n trouwring jaren bekijkt en denkt: pfff, wat voor een ring heb ik hier nu aan m'n vingers! voor hetzelfde geld doet één van de 2 de trouwring na een tijdje af en dan heb je een ander probleem.

wij zullen evenveel van elkaar houden & bij elkaar horen met elk een andere trouwring



Els
1-4-2006
 Meld misbruik16-3-2005 11:39:00

tja, ieder zijn eigen gedacht, als ik x denk en mijn vriend denkt y en we geraken er echt niet uit, dan wordt het z, iets waar we allebei ons bij kunnen neerleggen, maar ja, ieder zijn eigen relatie hé



Kelly
2-7-2005
 Meld misbruik16-3-2005 16:12:03

Hallo,

Wij hebben ook gekozen voor 2 andere ringen en toch passen ze bijeen, je mag die ring totaal niet beu worden hé en tegenwoordig wordt dit toch meer en meer gedaan. En ik zal hem daarvoor niet minder graag zien omdat we andere ringen aanhebben, integendeel.
Succes ermee

Kelly



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik20-3-2005 7:24:06

Ik zou het er toch maar eens met je vriend over hebben. En inderdaad waarom geen twee verschillende ringen? Je geeft een ring aan elkaar (als teken van liefde) maar dat hoeft toch niet perfect dezelfde te zijn, we zijn allemaal verschillende mensen met verschillende smaken, en een mannenhand is trouwens heel anders dan een vrouwenhand, dus ik kan me best voorstellen dat je toch net iets anders wil dan je vriend... Trouwens het is toch veel leuker om te weten dat de ring die je om de vinger van je liefste schuift echt iets is wat bij hem/haar past. Je moet er de rest van je leven naar kijken!!!!!Veel succes met het kiezen (of houden) van de juiste ring!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...