Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtasje

  14-3-2005 16:22:52
Ik ben nog op zoek naar een handtasje zodat ik toch iets kan wegsteken. Waar hebben jullie dat gevonden? De kleur die ik zoek is ecru/gebroken wit aangezien mijn kleed ook niet 100% wit is.
Nog 54 dagen te gaan, dus alle tips zijn welkom.

Els
7-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1401


Els
1-4-2006
 Meld misbruik14-3-2005 17:52:01

bij veritas hebben ze ook zo'n dingen... maar heb je echt een tasje nodig?? allez, ik weet niet wat je wil wegsteken of zo, maar bij mij komt mijn zakdoek bv. in de broekzak van mijn vriend te zitten, omdat ik het zo raar vind met een handtasje, maar het is hoe jij het wil hé



Sophie

 Meld misbruik14-3-2005 17:54:55

Hoi Els,

Ik weet niet van welk merk jouw kleed is maar van mijn kleed kon ik een bijgepast handtasje kopen in het motief van mijn jurk.

Groetjes
Fietje



Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik15-3-2005 7:52:09

Hoi Els,

Ik kan je niet echt helpen, maar ik wou maar laten weten dat ik op dezelfde dag trouw als jij.

Groetjes,
Sofie



Els
7-5-2005
 Meld misbruik15-3-2005 8:15:09

Bedankt voor de reacties. Ik twijfel inderdaad nog of ik dat ook effectief nodig heb, want ik draag dat anders nooit. Die handtasjes bij Veritas vond ik niet echt mijn ding.

En voor Sofie: het komt nu wel echt dicht bij hé! Spannend.

groetjes,
Els



An
24-9-2005
 Meld misbruik15-3-2005 9:55:06

Ik heb een getuige die hetgeen ik in een tasje zou steken (zakodek e.d.) meeneemt voor mij. Geen gedoe. Zo'n tasje om rond te hangen vind ik voor een plechtige communiekant en al de rest is niet echt praktisch. Je hebt normaal ook al een bruidsboeket om overal mee te nemen. Voor mij geen handtas dus.



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik16-3-2005 1:07:49

Ik zou ook geen tasje nemen.Anders moet je dat overal mee naartoe nemen die dag he! Ik heb mijn beste vriendin gevraagd om mijn bruidsmeisje te zijn, en zij zal alles voor me bijhouden en ervoor zorgen dat ik me nergens iets van moet aantrekken die dag.
groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...