Terug naar overzicht
Hey naamgenootje! Bij ons staan er nog 112 dagen op maar ik gier van de zenuwen.Nog 4 weken en je kan gaan passen,tof hé,ik moet nog wachten tot begin juni,dit terwijl wij een maandje later trouwen!!Ik loop al te vaak op wolkjes!!Grtz sarah
Hey sarah,Heel leuk , he naamgenootjes hihi, van waar zijn jullie?Ja ik loop ook op wolkjes, haha maar ik hoop echt dat ik niets vergeten ben enz.. Nu ben ik nog op zoek naar een ringenroos ook, je vindt dit enkel in NL denk ik? Als je zin hebt om te mailen, en ideetjes uit te wisselen steeds welkom he..Groetjes Sarah
Hé, nog naamgenootjes,bij mij staan er nog 29 dagen op de teller. Op de dag van jouw pasbeurt stap ik in het huwelijksbootje... ook heel spannend, kijk er enorm naar uit en ook naar ons huwelijksreisje erna!veel pasgenot!
hallo sarah,geen paniek, je bent niet de enige met zoveel zenuwen. ik ben er percies constant mé bezig, ik ga er mé slapen en sta er mee op, en in mn bed lig ik nog ure wakker, mij in te beelden hoe de dag eruit zal zien, en of alles goed gaat verlopen.ik vind het allemaal wel tof, maar zou er eens een dagje niet willen aan denken(blijkt heel moeilijk te zijn).bij mij staan er nog 71 dagjes op de teller, en volgende week donderdag eerste pasbeurt van mn kleedje, en proefkapsel!alles is zowel wat geregeld, buiten die kleine details, maar toch de zenuwen blijven maar komen, wil niet wete wa da een week ervoor gaat zijn!!!blijven geniete zegge ze é!!!nog veel succes!groetjes, sofie
Van de 3 naamgenootjes ben ik dus de laatste die haar "grote"dag heeft!!Wij zijn van zutendaal(limburg),en jullie?Grtz sarah
Hier nog een naamgenootje. Bij ons staan der nog 105 daagjes op de teller!!Veel plezier aan jullie allemaal!!Groetjes Sarah
gEEN NAAMGENOOTJE EN MIJN NAAM BEGINT OOK NIET MET EEN S MAAR MIJN STRESS WEL !!!BIJ ONS NOG 50 DAGEN ONGEVEER !!En inderdaad er gaat geen seconde voorbij of ik ben aan onze dag aan het denken !!Nog efkes .. aftellen is begonnen !!Groetjes, Patsy 17/05/08