Terug naar overzicht
Hey amber,hier is't hetzelfde hoor!!!Alleen al het gedacht hoe mijn ventje verrast gaat zijn als hij mij in m'n kleed ziet!!!Het zijn er voor ons iets minder,nog 112 dagen,18juli is't zover.Geniet ma van die zenuwen en de kriebels!!!grtz sarah
Sarah, hier ook nog 112 dagen. Dan trouwen we in Gent!Ik ben ook heel benieuwd of hij mijn jurk mooi zal vinden.
Hallo,Wij trouwen op 1 augustus en het begint toch ook stilaan te kriebelen. Bij ons is bijna alles geregeld behalve:-kostuum(in april)-proefkapsel en make up-de ondertrouw-en nog zo van die kleine dingetjes.Hoe ver staan jullie en waar trouwen jullie?Groetjes Ingewww.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
Hier nog erger ... nog 147 dagen !!! Ik besterf het gewoon, ik wou da ik morgen opstond en da we al een stuk of 100 dagen verder waren, ik kan gewoon nie meer wachten pffffff ... duurt mij veeeeeeel te lang !!! Sterkte allemaal van een ongeduldige zenuwpees !Groetjes,Petra22-08-08http://mikenpe.bruiloftsite.nl/
Ik trouw morgen! En ja, ik voel ook de kriebels. Het gaat vlugger dan je denkt! Geniet er van!Lenie29/03/08
Hallo, wij hebben onlangs (op valentijn)beslist dat we volgend jaar in augustus zullen trouwen, maar bij mij kittelt het ook al ze!! De laatste tijd praat ik alleen nog maar over trouwen en dingen regelen, want je moet er vlug bij zijn om alles te boeken. Kzou het ook al kunnen uitschreeuwen!!!Groetjes en succes met jullie trouw!! Geniet ervan!
Hey lenie,ik wou dat ik in je schoenen stond en toch weer niet (snap je),ik wou dat ik het morgen ook al kon doen,maar anderzijds geniet ik enorm van de voorbereiding!!!Ik wens je héél veel succes én plezier morgen!!!!!!!!!!!Kom je verslag uitbrengen??PleaseGrtz sarah 18/07/08
hey bij ons staan er nog 148 dagen op de teller .. en ook bij mij kriebelt het en niet een beetje .. bij ons is op de bruids kindjes kleding ..en de munu s voor de tafels .. en pakjes ouders getuigen .. alles in orde en bij jullie hoe ver staan jullie .. wij trouwen dus 23/08/08 groetjes
Hier ook nog 134 dagen.De voorbereidingen vorderen: nog vier belangerijke dingen te regelen: de ringen, de misviering;, de menu en de uitnodigingen. Stap voor stap komt alles in orde.Groetjes
hey Amber, Wij gaan ook trouwen op 09 augustus woehoe!!! Soms lig ik er zelfs wakker van omdat ik met zoveel trouwadrenaline zit hehe! Kijk er echt super hard naar uit! greetz, Annelies