Nu Online
Momenteel zijn er 176 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal Tybeert Lokeren-Daknam

  28-3-2008 11:33:34
Hallo iedereen

Heeft er iemand positeve of negatieve reacties over Tybeert, we twijfelen nog een beetje. En wat meer duidelijkheid zou wel handig zijn.

Bedankt

Sofie

sofie

Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2920


Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik28-3-2008 12:07:58

We zijn er geweest voor informatie voor een middagfeest. We hebben enkel het restaurant gezien en dat was echt wel mooi. De feestzaal zal dan ook wel de moeite zijn, veronderstel ik.
Vriendelijke meneer ook.
Minpunt: het ligt vlak aan een baantje waar er toch redelijk veel auto's passeren. Dus bij receptie buiten niet zo interessant.
Maar voor een feest in de winter zeker de moeite.





Evelien

 Meld misbruik28-3-2008 14:53:11

Ons feest zal daar doorgaan. Wij vonden de zaal fantastisch, helemaal onze stijl; het eten heerlijk en super vriendelijke mensen.

Wij trouwen dan wel in de winter maar heb een vriendin die daar in de zomer haar feest gaf en die waren ook mega enthousiast. Zoveel auto's kwamen daar toch niet langs vond ik. Dacht eerder dat de commentaar zou zijn dat het gelegen was op het einde van de beschaving...



sofie

 Meld misbruik28-3-2008 14:55:41

Evelien,
Wanneer trouw jij misschien? Van waar ben jij?

Sofie



sofie

 Meld misbruik28-3-2008 14:55:45

Evelien,
Wanneer trouw jij misschien? Van waar ben jij?

Sofie



Evelien

 Meld misbruik28-3-2008 15:58:46

Trouwen in november en uit de buurt van dendermonde



sofie

 Meld misbruik28-3-2008 16:02:38

Evelien,

alvast proficiat!
En welke receptieformule, en avondformule hebben jullie genomen?

groetjes



Evelien

 Meld misbruik28-3-2008 16:08:30

De 1e receptieformule en de middelste avondfeest.
Als je meer info wil mag je ook je emailadres doorgeven hoor, dan mail ik je wel.



sofie

 Meld misbruik28-3-2008 16:21:46

Evelien

email: sofiedv79@hotmail.com

alvast bedankt, maar we twijfelen beetje tussen ng andere zalen, zou interessant zijn als jij meer positief iets weet van nieuws he

Merci



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik29-3-2008 9:48:52

Hallo,
Wij zijn daar in september getrouwd en het was echt super!!! De receptie was buiten en wat hieronder gezegd werd over veel verkeer, daar hebben wij absoluut niets van gemerkt. Integendeel, het is idd een beetje 'het einde van de beschaving'... behalve de mensen die komen, passeert er haast geen kat.
Over de organisatie kan ik alleen maar zeggen dat het in een woord perfect is!
De bediening is uiterst professioneel, heel vriendelijk,...
We hebben over de receptie en het avondfeest alleen maar lovende commentaren gehoord: iedereen heeft op de receptie veel hapjes gehad, de glazen waren nooit leeg en het eten is er zalig lekker (je mag er trouwens, allé, bij ons was dat toch zo, met 6 mensen gaan voorproeven). Ik kan alleen maar zeggen dat wij daar direct opnieuw zouden trouwen:-)
Veel succes en geniet ervan!!!
Caroline



Elke
7-3-2009
 Meld misbruik14-4-2008 16:57:47

Hallo,

Wij geven ons feest ook in Tybeert, maar vroegen ons af of jullie ook de huisDJ nemen/genomen hebben?

Groetjes,
Elke



sofie

 Meld misbruik14-4-2008 16:59:25

Dag elke
We zijn dat van plan, we moeten er alleen nog voor bellen, en jullie? We hebben gehoord van de eigenaar dat naar schijnt ne goeie is, dus we zullen er maar op rekenen zeker? En wanneer trouwen jullie?



sofie
1-1-2009
 Meld misbruik23-4-2008 0:53:32

Niet twijfelen doen ! Wij hebben er zelf nu al twee trouwfeesten meegemaakt en het moet gezegd worden : topper ! Van elk feest weet men er iets aparts van te maken. Heel professioneel, zeer vriendelijk personeel, ongelooflijke bediening en zeer lekker eten. En de huis DJ is ook zeer goed.
Niet langer twijfelen dus.



Elke
7-3-2009
 Meld misbruik3-7-2008 18:26:10

fiogf49gjkf0d
Een zeer laat antwoord... ;-)
Wij trouwen 07/03/09, en jullie?



sofie

 Meld misbruik3-7-2008 19:45:15

fiogf49gjkf0d
Hey Elke,

Wij trouwen op 30 mei 2009 en oook in Tybeert.
We hebben trouwens de huisdj genomen.
En hoever zit jullie al met je plannen?

Misschien kunnen we naar elkaar mailen, zou leuk zijn?

groetjes

sofie



Elke
7-3-2009
 Meld misbruik3-7-2008 21:13:41

fiogf49gjkf0d
Wij hebben ook de huisDJ, ben wel benieuwd, hebben hem nog nooit beziggezien/gehoord.
Je mag je gerust mailen: elke_en_kristof@ telenet.be



Natasha
20-6-2009
 Meld misbruik2-9-2008 19:54:03

Hey iedereen,

wij trouwen op 20 juni 2009, ook in Tybeert. Ik was oorspronkelijk een beetje ongerust, zeker ook over de receptie buiten -zonder echte tuin - maar de meningen zijn blijkbaar wel ok. De huis DJ, heeft er iemand een idee van zijn kostrpijs? En wat doen jullie/hebben jullie geaan na het drankenforfait, lopen de kosten dan niet hoog op?

Groetjes,
Natasha



Tom
23-8-2014
 Meld misbruik14-6-2013 12:37:52

hallo,

wij zijn ook gaan kijken voor de feestzaal maar het minpunt is dat ik nergens recensies vind over het eten. Is het nog steeds lekker eten? en de hoeveelheden dat je krijgt?

groeten
Tom


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info