Terug naar overzicht
in een 'grotere' bloemenwinkel denk ik dat je dat wel moet vinden
Ik weet niet vanwaar je bent. Maar in de floralux in Dadizele (west-vlaanderen) hebben ze heel wat rieten mandjes. De floralux is een super grote "bloemen"winkel die vanalles en nog wat verkoopt. Heb er al heel wat leuke dingen gevonden. groetjes
Als je van limburg bent,kan je ook es gaan zien bij thomas (hasselt) of bij florina (as),ook heel grote keuze.Succes sarah
Weet niet of er één in jouw buurt is, maar gisteren in de Makro heb ik toch ook een gans assortiment van mandjes gezien.En bij een grotere bloemenzaak heb je volgens mij idd ook grote kans om dit te vinden.Waar ik ook nog aan denk: Ikea of Xenos (die laatste winkel vind je wel enkel in Nederland)Nog veel plezier met je voorbereidingen!Tamarawww.080808.tk
Ik heb de onze bij GIFI gevonden.Heel goedkoop en ze zijn echt wel mooi.
Hoi,Waar heb je die rozenblaadjes gevonden? Bij een speciaalzaak?Groetjes,Nicky
op google rozeblaadjes ingetikt, en dan ben ik bij SWEETCOLOURS uitgekomen.ik heb daar dan ook onmiddelijk gratis een proefpakketje besteld, en het zijn echt hele mooie, zijn zo wat gedroogd, maar dat merk je niet.zijn mss wel een beetje duurder, maar echt wel de moeite.je kan ook eens een gratis proefpaketje bestellen!! en je mag 4 verschillende kleuren kiezen.succes!!
Hallo , mag ik dan vragen welke kleur van rozenblaadjes je gebruikt Sofie?Ik heb hetzelfde idee , maar tijdens de kerkviering ligt er een rode loper, maar ik had toch wel rode rozenblaadjes gewild. Past dit?
hey Liesbeth,ik heb de kleur donkerrood en crémekleur, ik ga de 2 onder elkaar doen.we hebben ook een rode loper, maar met die 2 kleuren onder elkaar gemengd,is da wel mooi hoor!zo enkel donkerrood zou ik dan ook niet nemen.ik had 4 verschillende kleuren laten afkomen, en heb er dan 2 uitgekozen!er zijn evht veel verschillende kleuren in é!!groetjes, sofie
Dag SofieHoeveel rozenblaadjes heb jij zo besteld en hoeveel kosten die? Ik vind het moeilijk om de hoeveelheid in te schatten.Groetjes,Sofie